آیفون SE جدید مجهز به 5G احتمالاً در رویداد ماه مارس یا آوریل اپل معرفی می شود


امید دلیری 20 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون SE جدید مجهز به 5G احتمالاً در رویداد ماه مارس یا آوریل اپل معرفی می شود. امروز Mark Gurman از وبسایت Bloomberg در خبرنامه Power On خود این ادعا را بیان کرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman گفته است که آیفون SE جدید با پشتیبانی از 5G و تراشه سریع‌تر احتمالاً در این رویداد معرفی خواهد شد. او نوشت: اولین رویداد مجازی اپل در سال 2022 تنها چند ماه دیگر برگزار می شود. احتمالاً در ماه مارس یا آوریل برگزار می شود. سال گذشته، اپل رویدادی را در 20 آوریل برگزار کرد. رویدادی که در آن محصولات مختلفی معرفی شدند ، از جمله : 

  • ردیاب AirTag
  • مدل‌های جدید آیپد پرو و
  • آی‌مک 24 اینچی مجهز به تراشه M1
  • نسل دوم Apple TV 4K و گزینه
  • رنگ جدید بنفش برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی

اما در سال 2020، اپل رویداد بهاری خود را برگزار نکرد. احتمالاً به دلیل اینکه COVID-19 در مارس همان سال به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی اعلام شد. با این حال اپل چندین محصول جدید را با بیانیه‌های مطبوعاتی در وب‌سایت خود در بهار آن سال معرفی کرد. از جمله مدل‌های جدید مک‌بوک ایر و آی‌پد پرو در 18 مارس و نسل دوم آیفون SE در 15 آوریل. علاوه بر آیفون SE جدید، اپل ممکن است در رویداد مارس یا آوریل محصولات دیگری هم معرفی کند. از جمله مدل‌های جدید آی‌مک 27 اینچی و مک مینی پیشرفته با تراشه‌های M1 Pro و M1 Max.

Mark Gurman همچنین گفت که تقریباً مطمئن است که رویداد WWDC امسال یک رویداد کاملاً مجازی باقی خواهد ماند. چرا که به تازگی اعلام شد کنفرانس بازی های ویدیویی E3 که به طور معمول در ماه ژوئن برگزار می شود، امسال باز هم بصورت آنلاین خواهد بود. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*