تاریخ شروع فصل سوم سریال The Boys مشخص شد


Matin 20 دی 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

شبکه آمازون با انتشار تیزری کوتاه به صورت رسمی تاریخ شروع فصل سوم سریال The Boys را اعلام کرد.

به تازگی طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سومین فصل سریال The Boys مشخص شده است. آمازون به صورت رسمی اعلام کرد سه قسمت ابتدایی این فصل در تاریخ 13 خرداد 1401 (3 ژوئن 2022) و پنج قسمت بعدی هر هفته روزهای جمعه در اختیار دارندگان سرویس آمازون پرایم قرار خواهد گرفت. در نتیجه می‌دانیم جدیدترین فصل این سریال در 8 قسمت تولید شده و اتمام آن تا تاریخ 17 تیر 1401 (8 ژوئیه 2022) به طول می‌انجامد.

این سریال با توجه به پایان‌بندی فصل دوم انتظارات طرفداران را به سطح بالایی رسانده و باعث شده بی‌صبرانه منتظر آن باشیم. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حال حاضر تریلر رسمی که بازگوکننده پلات و طرح جزئیات فصل سوم باشد منتشر نشده است. اما مطمئنا طی ماه‌های آتی و با نزدیک شدن هر چه بیشتر به شروع پخش سریال، تریلرهای رسمی متعددی منتشر می‌شوند. بدین ترتیب تنها چیزی که تا به الآن از دنباله‌ی این اثر در دست داریم، تیزر رسمی کوتاهی است که خنده‌های عصبی هوم‌لندر (Homelander) را در لا‌به‌لای شات‌های دوربین و کنفرانسی خبری به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این بر اساس گزارشات اخیر اسپین آف این سریال در حال ساخت است. این سریال داستان نوجوانانی با قدرت ابرقهرمانی است که به کالجی می‌روند که توسط شرکت اهریمنی Vought International اداره می‌شود. در توضیحات سریال نوشته است که: این سریال با درجه سنی R درباره‌ی زندگی انسان‌هایی است که قدرت‌های ابرقهرمانی دارند و تک تک بخش‌های زندگی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. همچنین نویسندگی این اسپین آف را نویسنده سریال The Boys در دست دارد و کریگ روزنبرگ شورانر اصلی آن خواهد بود. تمامی عوامل اصلی سریال نیز در این اسپین آف همکاری خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*