لاکپشت‌ های نینجا و دیگر شخصیت‌های Paramount به فورنتایت می‌آیند


Matin 20 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنابر گفته نیک بیکر (Nick Baker) از خبرنگاران XboxEra، تمامی شخصیت‌های تحت مالکیت استودیوهای Paramount به بازی فورتنایت اضافه خواهند شد. پارامونت پیکچرز امتیاز استفاده از کاراکترهای کارتونی مختلفی از جمله لاکپشت های نینجا را در اختیار دارد و افزودن آن‌ها به Fortnite می‌تواند بمب خبری باشد که طرفداران این بازی بتل رویال به دنبال آن می‌گردند.

نیک بیکر در تازه‌ترین قسمت از پادکست XboxEra به قرارداد میان پارامونت پیکچرز و اپیک گیمز اشاره کرده است. وی گفته است:‌« به من گفته‌شده که پارامونت و اپیک، قراردادی به‌منظور افزودن شخصیت‌های جدید به فورنتایت امضا کرده‌اند». وی در ادامه افزود: «اصلی‌ترین کاراکتری که من در موردش شنیده‌ام، لاکپشت های نینجا بود که افزودن آن به Fortnite فوق‌العاده خواهد بود».

مشخص نیست این قرارداد به چه صورتی امضا شده است؛ زیرا که حق امتیاز لاکپشت های نینجا و مجموعه TMNT در انحصار شبکه تلویزیونی نیکلودئون قرار دارد. البته برنامه‌های تولید شده توسط این شبکه آمریکایی در سرویس استریم Paramount+ نیز قرار دارد و هر دو این شرکت‌ها تحت مالکیت کمپانی ViacomCBS فعالیت می‌کند. این بدین معنی است که ثبت قرارداد با پارامونت، مشکلی در افزودن لاکپشت های نینجا به فورنتایت نخواهد داشت.

فورتنایت لاکپشت های نینجا

لاکپشت‌ های نینجا در راه فورتنایت

بیکر مدعی است که قرارداد ثبت‌شده، تنها برای یک مجموعه نخواهد و دیگر کاراکترهای پارامونت پیکچرز نیز به Fortnite اضافه می‌شوند. این شرکت، حق امتیاز مجموعه‌های مختلف مانند ساوت پارک، Star Trek و سریال جدید هیلو را در اختیار دارد. گفتنی است احتمال حضور هیچ‌کدام از این مجموعه‌ها در فورنتایت، توسط بیکر تائید نشده است و این تنها یک گمانه‌زنی ساده است. وی در این مورد گفت:

تنها مجموعه‌ای که تقریباً در مورد آن مطمئن هستم، لاکپشت های نینجا است و من تنها به همین مورد اهمیت می‌دهم.

چپتر سوم فورنتایت اوایل ماه شروع شد و شاهد تغییر جزیره و افزودن چالش‌های تازه بودیم. حضور اسپایدرمن در Fortnite از جمله اتفاقات مهم فصل جدید بود که از طریق بتل پس در دسترس قرار گرفت. دواین جانسون (راک) از دیگر ستاره‌هایی بود که به بازی اضافه شد و نوید تغییرات مهم را به بازیکنان داد.

شرکت اپیک گیمز اخیراً استودیو Harmonix، سازنده عناوین مشهوری مانند Rock Band‌ را خریداری کرده است و هدف از این کار، خلق تجربه‌های موزیکال برای بازیکنان فورتنایت است. اخیراً چندین کنسرت در بازی برگزار شده و اپیک گیمز نیز پروژه خلق متاورس را با کمک سونی پیش می‌برد. نظر شما در مورد حضور لاکپشت های نینجا در فورتنایت چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*