Rooney Mara نقش Audrey Hepburn را در فیلم بیوگرافی جدید +Apple TV بازی خواهد کرد


امید دلیری 20 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Rooney Mara نقش Audrey Hepburn را در فیلم بیوگرافی جدید +Apple TV بازی خواهد کرد. اپل تی وی پلاس در حال تولید فیلم بیوگرافی جدیدی می باشد. بیوگرافی آدری هپبورن که هنوز اسم آن عنوان نشده است. اما قرار است ستاره فیلم The Girl with the Dragon Tattoo در آن نقش اصلی را بازی کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

استودیوی اپل فیلم بیوگرافی Audrey Hepburn را به کارگردانی Luca Guadagnino تولید کی می کند. Luca Guadagnino بیشتر با فیلم Call Me by Your Name شناخته می شود. اما او مستندهایی از جمله زندگینامه برناردو برتولوچی – Bernardo Bertolucci را نیز کارگردانی کرده است. طبق گزارش وبسایت Deadline، این فیلم توسط Michael Mitnik نمایشنامه نویس ، نویسنده و مجری برنامه های Vinyl شبکه HBO نوشته خواهد شد. Rooney Mara نقش Audrey Hepburn را بازی خواهد کرد و تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

Rooney Mara علاوه بر بازی در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo ، قبلاً در فیلم The Social Network آرون سورکین نیز حضور داشت. او برای بازی در این فیلم نامزد اسکار، بافتا و گلدن گلوب شده است. او پیش از این نیز مستند The End of Medicine را تهیه کرده است. همچنین در بازسازی Brideshead Revisited به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی کرده است.

قرارداد تولید فیلم بیوگرافی Audrey Hepburn به دنبال اخبار اخیر درباره فیلم فرمول 1 با بازی برد پیت است. هر دوی این فیلم‌ها توسط اپل خریداری شده‌اند و این شرکت هم‌اکنون در حال تولید آن‌ها است. انتظار می رود +Apple TV به خرید پروژه های سینمایی ادامه دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*