جیسون سودیکیس ستاره سریال Ted Lasso برنده جایزه گلدن گلوب شد


امید دلیری 21 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

جیسون سودیکیس ستاره سریال Ted Lasso برنده جایزه گلدن گلوب شد. این بازیگر به عنوان بهترین بازیگر تلویزیونی در سریال موزیکال/کمدی در گلدن گلوب انتخاب شد. او سال گذشته نیز توانست همین جایزه را از آن خود کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

جیسون سودیکیس در سال 2021 اولین جایزه گلدن گلوب برای +Apple TV را به ارمغان آورد. همچنین مانند سال 2021، این تنها پیروزی اپل در مراسم گلدن گلوب از میان چندین نامزدی بود. سریال Ted Lasso جایزه بهترین سریال موزیکال/کمدی را به سریال Hacks از شبکه HBO Max باخت. Brett Goldstein نیز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بخش تلویزیونی را از دست داد. زیرا O Yeong-su با بازی در سریال Squid Game شبکه نتفلیکس این جایزه را برنده شد. Billy Crudup و Mark Duplass نیز برای بازی در The Morning Show نامزد این بخش شده بودند.

Jennifer Aniston در بخش بهترین بازیگر زن تلویزیونی ژانر درام مقابل Michaela Jae Rodriguez شکست خورد. Rodriguez با بازی در سریال Pose شبکه FX توانست این جایزه را از آن خود کند. Hannah Waddingham نیز نتوانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را مال خود کند. Sarah Snook برای بازی در سریال Succession شبکه HBO توانست این جایزه را کسب کند. فیلم CODA در بخش بهترین فیلم درام نایب قهرمان شد و توسط The Power of the Dog شکست خورد.

جوایز گلدن گلوب توسط 87 عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اهدا می شود. با این حال از زمان مراسم سال 2021، این سازمان پس از فاش شدن عدم وجود اعضای سیاهپوست به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. به این دلیل تعدادی از شرکت های رسانه ای اعلام کردند که فعالیت خود را با آن متوقف خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*