هدست AR/MR اپل به شارژر 96 وات مشابه مک بوک پرو نیاز خواهد داشت


امید دلیری 21 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هدست AR/MR اپل به شارژر 96 وات مشابه مک بوک پرو نیاز خواهد داشت. Ming-Chi Kuo تحلیلگر معروف می گوید که هدست AR آینده اپل از یک شارژر 96 واتی استفاده خواهد کرد. شارژری با مشخصات همان شارژری که در مک بوک پرو 14 اینچی استفاده می شود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo یک یادداشت تحقیقاتی جدیدی برای سرمایه گذاران ارسال کرده که توسط AppleInsider مشاهده شده است. این یادداشت بر روی بهبود ثروت و منافع شرکت Unimicron متمرکز شده است. این شرکت زیرلایه های ABF را تولید می کند. مواد نیمه هادی که بین لایه های سیلیکون برای محافظت از مدار قرار می گیرد. Kuo می نویسد: Unimicron بزرگترین برنده استفاده از دو بستر ABF در هر هدست AR/MR اپل است.

آخرین نظرسنجی ما نشان می‌دهد که هر هدست واقعیت افزوده اپل یا واقعیت ترکیبی اپل از دو پردازنده 4 نانومتری و 5 نانومتری استفاده می‌کند. این مقدار بالاتر از برآورد قبلی ما و اجماع بازار است. بررسی ما نشان می‌دهد که هدست AR/MR اپل از یک شارژر 96 واتی عرضه‌شده توسط Jabil استفاده می کند. شارژری با مشخصاتی مشابه شارژر مک‌بوک پرو برای ارائه شارژ سریع‌تر و کارآمدتر.

Kuo ادعا می کند که نیاز به این شارژر ثابت می کند که هدست AR/MR اپل به سطح قدرت محاسباتی مشابه مک‌بوک پرو نیاز دارد. به علاوه سطح قدرت محاسباتی آن به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون می باشد. این تحلیلگر انتظار دارد که فروش هدست واقعیت افزوده اپل به دلیل تجارب نوآورانه رشد خوبی خواهد داشت. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*