LinkedIn رویدادهای صوتی را اواخر این ماه راه اندازی می کند


امید دلیری 21 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

LinkedIn رویدادهای صوتی را اواخر این ماه راه اندازی می کند. این شرکت یک پست وبلاگی جدید منتشر کرده است. بر اساس این پست ، ویژگی رویداد صوتی زنده شبیه کلاب هاوس که لینکدین سال گذشته روی آن کار می کرد، اواخر این ماه راه اندازی می شود. این ویژگی به صورت آزمایشی به عنوان بخشی از پلتفرم رویدادهای جدید این شرکت عرضه خواهد شد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

LinkedIn متعلق به مایکروسافت در ماه مارس گذشته خبر از آزمایش این ویژگی داده بود. این شرکت گفت که در حال انجام آزمایش های اولیه برای ایجاد یک تجربه صوتی منحصر به فرد مرتبط با هویت حرفه ای شما است. این خبر توسط Jake Poses، رئیس بخش ویدیو ، سازندگان و رویدادهای لینکدین تأیید شد. Jake Poses در این پست می نویسد:

ما در این ماه در حال برداشتن یک گام بزرگ رو به جلو و ایجاد موفقیت در پخش زنده LinkedIn با راه اندازی یک تجربه رویدادهای تعاملی کاملاً جدید هستیم. تجربه ای که به اعضای ما امکان می دهد فعالانه تر در گفتگو شرکت کنند. کاربران در گفتگوهای زنده شرکت می کنند. به عنوان بخشی از بحث به سخنرانان روی صحنه می پیوندند. همچنین می توانند در یک رویداد با دیگران ارتباط برقرار کنند تا پس از پایان رویداد، به شبکه متصل شوند.

وبسایت TechCrunch گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، پلتفرم رویدادهای مجازی LinkedIn در نهایت شامل بحث‌های کنترل شده به سبک پانل، میزگردها، و چت‌ها می‌شود که قالب‌ها به میزبانان رویداد واگذار می‌شود. رویدادهای مجازی بر اساس ابزارهای داخلی لینکدین ساخته خواهند شد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*