اپل تی وی پلاس سریال The Morning Show را برای فصل سوم تمدید کرد


امید دلیری 22 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال The Morning Show را برای فصل سوم تمدید کرد. این سریال محبوب با Jennifer Aniston و Reese Witherspoon برای فصل سوم در +Apple TV بازخواهد گشت. اپل همچنین قراردادی چند ساله با یک مجری جدید امضا خواهد کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تمدید یکی از محبوب ترین سریال های اپل تی وی پلاس برای فصل سوم

سریال The Morning Show از محاکمه ها و مصیبت های پشت صحنه ستارگان و تیم سازنده در پشت یک برنامه تلویزیونی تخیلی می گوید. پس از دو فصل موفق، اپل قراردادی برای تمدید سریال برای فصل سوم امضا کرده است. اپل فاش کرده است که فصل جدید برنامه‌ای متفاوت نسبت به دو فصل اول خواهد داشت. Charlotte Stoudt نیز تهیه کنندگی این سریال را از Kerry Ehrin تحویل و بر عهده می‌گیرد. Charlotte Stoudt قبلاً در سریال های Homeland و House of Cards حضور داشته است. او اکنون به عنوان بخشی از قرارداد چند ساله با +Apple TV در سریال محبوب این پلتفرم حضور خواهد داشت.

Kerry Ehrin همچنان به عنوان مشاور سریال The Morning Show فعالیت خواهد کرد. همچنین به عنوان بخشی از یک معامله گسترده تر، سریال های جدیدی را برای +Apple TV توسعه خواهد داد. Matt Cherniss رئیس برنامه‌ ریزی اپل تی وی پلاس گفت : در دو فصل گذشته تماشای سریال نمایش صبحگاهی هیجان‌انگیز بوده است. این سریال داستان‌های موضوعی را بررسی می‌کند که با مخاطبان در سراسر جهان طنین‌انداز شده و در عین حال فوق‌العاده اعتیادآور و سرگرم‌کننده است. ما هیجان زده هستیم که ببینیم Charlotte Stoudt این شخصیت های خارق العاده را در فصل سوم به کجا می برد. می خواهیم جادویی را که جنیفر، ریس و بازیگران الهام بخش ما همچنان به دنیای جذاب این سریال می آورند، تماشا کنیم.

Jennifer Aniston و Reese Witherspoon در کنار Charlotte Stoudt تهیه کنندگان سریال The Morning Show می باشند. Michael Ellenberg ، Kristin Hahn و Lauren Neustadter نیز از دیگر تهیه کنندگان می باشند. Mimi Leder کارگردان و تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*