بازی پابجی با دریافت آپدیتی حجیم به طور رسمی رایگان می شود


Matin 22 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی PUBG Battlegrounds که قبلاً با نام PlayerUnknown Battlegrounds شناخته می‌شد از امروز به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان به عناوین بتل رویال می‌توانند با دریافت آپدیت جدید، ماجراجویی خود را شروع کنند. شرکت کرفتون مدتی پیش تصمیم گرفت تا پابجی را رایگان کند و زمان رایگان شدن را اواسط ژانویه اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هر بازیکنی که پابجی را برای کامپیوتر یا کنسول دانلود می‌کند، یک اکانت پایه و ابتدایی دریافت می‌کنند که امکان دسترسی بازی‌کننده به ویژگی‌های اصلی بازی را می‌دهد. تعدادی از بخش‌های مهم به‌عنوان یک باندل جداگانه با قیمت 13 دلار به فروش می‌رسد و ویژگی‌های جذابی را اضافه می‌کند. این بخش برای افرادی که قبلاً پابجی را خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت 13 دلار وجود ندارد. این سیاستی است که اکثر ناشران هنگام رایگان کردن بازی اتخاذ می‌کنند.

افرادی که Battlegrounds Plus را خریداری می‌کنند؛ امکان دسترسی به حالت رقابتی (رنک) را خواهند داشت. بازیکنان عادی پس از هر مسابقه، رنک حرفه‌ای دریافت نمی‌کنند و صرفاً سطح آن‌ها بیشتر می‌شود. علاوه بر این بخش، امتیاز بیشتری به بازی‌کننده اعطا می‌شود و همچنین بخش کریر نیز فعال خواهد بود. این بخش مدال‌های بیشتری به بازی‌کننده اعطا می‌کند. قابلیت ایجاد مسابقات کاستوم و فرعی نیز تنها در اختیار افرادی است که قبلاً بازی را خریداری کرده‌اند یا سیزده دلار برای دریافت نسخه پلاس هزینه می‌کنند. تعدادی آیتم‌های مختلف مانند 1300 سکه و کلاه و ماسک مخصوص هم به بازی‌کننده اهدا می‌شود.

بازی پابجی رایگان PUBG Free

حالت رقابتی پابجی پولی است

شرکت کرفتون باور دارد که وجود بخش پولی در بازی پابجی باعث کاهش تعداد متقلبان و چیترها خواهد شد. PUBG از جمله بازی‌هایی است که متقلبان و هکرهای بسیار زیادی دارد و رایگان شدن آن، تأثیر زیادی در افزایش این افراد خواهد داشت. استودیو می‌گوید: «دلیل اصلی برای انجام این کار، محدود کردن تعدادی از محتوا است تا جلوی چیترها را بگیریم». دریافت رنک و سطح حرفه‌ای، نیازمند رعایت اصل برابری است و تقلب می‌تواند باعث دور کردن بازیکنان حرفه‌ای از بازی شود. کرفتون باور دارد که آنتی‌چیت نقش اساسی در بازی دارد و باید هر طور شده، جلوی فعالیت این افراد را گرفت. اخیرا گروه سازندگان چیت پابجی موبایل به پرداخت 10 میلیون دلار جریمه محکوم شده‌اند.

بازیکنانی که قبلاً پابجی را خریداری کرده‌اند، نیازمند پرداخت مبلغ جداگانه نیستند و حتی آیتم‌های بیشتری مانند کت، دستکش و کفش دریافت خواهند کرد. تجربه رایگان PUBG برای کنسول، نیازمند پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو نیست و بازی کاملاً رایگان است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*