واتس‌اپ در حال آزمایش امکان پخش پیام‌های صوتی خارج از چت می باشد


امید دلیری 22 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

واتس‌اپ در حال آزمایش امکان پخش پیام‌های صوتی خارج از چت می باشد. این پیام رسان محبوب واتس اپ ویژگی جدیدی را برای کاربران نسخه بتای خود ارائه کرده است. ویژگی که امکان ادامه گوش دادن به یک پیام صوتی را پس از خروج از صفحه چت فراهم می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژگی کاربردی که می توانست زودتر راه اندازی شود

واتس‌اپ مدتی است که روی یک پخش‌کننده پیام های صوتی جهانی کار می‌کند. در واقع می خواهد به کاربران اجازه دهد در حین جا به جایی و حرکت در اپلیکیشن به پیام‌های صوتی در پس‌زمینه گوش دهند. در حال حاضر اگر یک پیام صوتی را پخش کنید و سپس از صفحه ی چتی که آن را دریافت کردید خارج شوید، پخش پیام متوقف می شود. ایده ادامه پخش به این صورت است که بتوانید در حین نوشتن و خواندن پیام های دیگر، همچنان به پیام های صوتی طولانی گوش دهید.

در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اگر یک پیام صوتی را پخش کنید و سپس به صفحه اصلی یا صفحه چت دیگر بروید، تغییری مشاهده خواهید کرد. یک رابط پخش پیام صوتی جدید در بالای اپلیکیشن با دکمه‌هایی برای توقف، ازسرگیری یا رد کردن صدا ظاهر می‌شود. به گفته وبسایت WABetaInfo، این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان نسخه iOS منتشر شده است. هم واتس‌اپ بتا و واتس‌اپ بیزینس بتا ، اما نه برای همه. بنابراین اگر نمی‌توانید هنگام خروج از صفحه چت به پیام های صوتی گوش دهید، منتظر بروزرسانی بعدی باشید.

هنوز مشخص نیست که پخش کننده پیام صوتی جهانی چه زمانی به نسخه اصلی منتقل می شود. اما با توجه به اینکه این ویژگی اکنون برای کاربران اندروید و iOS در نسخه بتا در دسترس است، نباید خیلی طول بکشد. این دومین قابلیتی است که واتس‌اپ در سال 2022 آزمایش کرده است. این پیام رسان هفته گذشته آزمایش ویژگی‌ دیگری را آغاز کرد. ویژگی که هنگام دریافت پیام‌های جدید از چت‌ها و گروه‌ها، تصاویر پروفایل را در اعلان‌های iOS نمایش می‌دهد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*