اپل دومین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.3 و 8.4 watchOS را منتشر کرد


امید دلیری 23 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.3 و 8.4 watchOS را منتشر کرد. غول فناوری دومین نسخه آزمایشی از سیستم عامل های آینده خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دور دوم نسخه های آزمایشی سیستم عامل های اپل

دومین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.3 و 8.4 watchOS را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

اپل دومین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.3 و 8.4 watchOS را در حالی منتشر کرده که اولین نسخه ی آن ها را در 17 دسامبر 2021 منتشر کرد. نسخه‌های نهایی iOS 15.2، iPadOS 15.2، tvOS 15.2 و watchOS 8.3 در 13 دسامبر 2021 منتشر شدند. iOS 15.3 و 15.3 iPadOS در حال شکل گیری به عنوان یک نسخه تعمیر و نگهداری هستند. این به روزرسانی ها به جای ویژگی های جدید بر رفع اشکال و بهبود عملکرد تمرکز دارند. ممکن است در نسخه های آزمایشی آینده ویژگی های جدید بیشتری ظاهر شود.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*