اپل iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را منتشر کرد


امید دلیری 23 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را منتشر کرد. غول فناوری نسخه های جدیدی از سیستم عامل های آیفون و آیپد خود را منتشر کرده است. این به روزرسانی های جرئی همراه با رفع اشکالات جزئی و بهبودهای دیگر برای عموم منتشر شده اند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

هر دو نسخه iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 دارای شماره ساخت 19C63 هستند. این نسخه ها اکنون در مدل های سازگار آیفون و آیپد در دسترس هستند. کاربران می توانند آنها را از طریق مکانیسم به روزرسانی نرم افزار در بخش تنظیمات دریافت کنند. برای دریافت این به روزرسانی ها وارد Setting و بعد General شوید. سپس وارد بخش Software Update شوید و منتظر بمانید تا به روزرسانی جدید ظاهر شود. اگر گزینه Automatic Update یا به روزرسانی خودکار فعال باشد ، به روزرسانی بصورت خودکار نصب خواهد شد.

اپل می‌گوید که iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 به رفع مشکل سرویس HomeKit می پردازد. مشکلی که باعث می شود اپلیکیشن‌های شخص ثالث CarPlay حساسیت لمسی خود را از دست بدهند. علاوه بر مشکل HomeKit ، مشکل دیگری نیز در این به روزرسانی های جدید برطرف شده است. مشکلی مبنی بر این که پیام‌ها ، عکس‌های ارسال شده با استفاده از پیوند iCloud را بارگیری نمی کردند.

در تاریخ 1 ژانویه ، حمله DDoS به HomeKit توسط یک محقق فاش شد. حمله ای که می‌توان آن را با وارد کردن نام دستگاهی با بیش از 500000 کاراکتر اجرا کرد. دستگاه هایی که سعی کردند نام دستگاه را بارگیری کنند ، می توانند در چرخه راه اندازی مجدد قرار گرفته و غیرقابل استفاده شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*