پانزدهمین دوره جوایز سالانه عکاسی آیفون اکنون در حال دریافت عکس ها می باشد


امید دلیری 25 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پانزدهمین دوره جوایز سالانه عکاسی آیفون اکنون در حال دریافت عکس ها می باشد. این مراسم اکنون به طور رسمی برای پانزدهمین سال خود آثار را می پذیرد. آخرین مهلت ارسال آثار و عکس ها ، مارس 2022 می باشد و اپل تا این تاریخ آثار را می پذیرد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پانزدهمین دوره جوایز سالانه عکاسی آیفون در حال دریافت عکس ها می باشد. علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت IPPAWARDS آثار خود را ارسال کنند. هر عکسی را می توان ارسال کرد. مشروط بر اینکه با آیفون یا آی پد گرفته شده باشد. همچنین توسط اپلیکیشن های ویرایش عکس مانند فتوشاپ تغییر دیجیتالی نکرده باشد. اپل همچنین خاطرنشان می کند که از لنزهای آیفون می توان برای گرفتن عکس استفاده کرد. هیچ محدودیتی در مورد استفاده از برنامه ها برای گرفتن عکس وجود ندارد.

در برخی موارد، اپل ممکن است عکس اصلی را بخواهد تا تأیید کند که با دستگاه و سیستم عامل iOS یا iPadOS گرفته شده است. عکاسان علاقه مند به شرکت در پانزدهمین دوره جوایز سالانه عکاسی آیفون ، باید هزینه ورودی را که از 5.50 دلار شروع می شود برای یک عکس پرداخت کنند. برای چندین تصویر تخفیف وجود دارد و محدودیتی برای ارسال عکس وجود ندارد. برندگان جوایز مختلفی از جمله شمش‌های طلا یا پلاتین از شناخته شده ترین ضرابخانه خصوصی طلا در جهان دریافت خواهند کرد. سه برنده برتر جایزه ای دریافت خواهند کرد که هنوز اعلام نشده است.

آخرین مهلت ارسال عکس برای شرکت در پانزدهمین دوره IPPAWARDS ، تاریخ 31 مارس 2022 است. برندگان معمولاً در اواخر سال اعلام می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*