اپرا وینفری مستند Sidney Poitier را برای اپل تولید می کند


امید دلیری 26 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپرا وینفری مستند Sidney Poitier را برای اپل تولید می کند. بر اساس گزارشی جدید ، یک مستند درباره سیدنی پوآتیه فقید توسط اپل در حال ساخت است. گفته می شود که Oprah Winfrey به پروژه ای که بیش از یک سال است آغاز شده پیوست است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Sidney Poitier اولین سیاهپوست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد، به تازگی در سن 94 سالگی درگذشت. پس از درگذشت او، مشخص شد که کار بر روی یک مستند درباره این بازیگر برجسته ادامه دارد. به گزارش وبسایت Variety ، کمپانی های Harpo Productions و Network Entertainment در حال کار بر روی این مستند زیر نظر Apple Original Films هستند. اپرا وینفری به عنوان مدیر اجرایی و تهیه کننده فعالیت می کند.

کارگردانی مستند Sidney Poitie بر عهده Reggie Hudlin است. او با فیلم‌های House Party و The Black Godfather شناخته می‌شود. خانواده Poitie در طول تولید این مستند در آن شرکت داشته اند. پس از مرگ سیدنی پوآتیه ، خانواده ی او گفتند : سیدنی یک هنرپیشه، فعال و مردی با ظرافت و شجاعت باورنکردنی بود. او همچنین شوهری فداکار و دوست داشتنی، پدری حامی و ستایشگر و مردی بود که همیشه خانواده را در اولویت قرار می داد.

Sidney Poitier اهل میامی است و به عنوان یک هنرپیشه پیشگام در هالیوود شناخته می شود. او اولین نامزدی اسکار خود را برای بازی در فیلم The Defiant Ones در سال 1958 به دست آورد. سپس او توانست با بازی در فیلم Lillies of the Field ، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شود. از دیگر فیلم های او می توان به Patch of Blue ، Heat of the Night و The Blackboard Jungle را نام برد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*