گزینه Phone Noise Cancellation در آیفون 13 ممکن است برنگردد


امید دلیری 26 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزینه Phone Noise Cancellation در آیفون 13 ممکن است برنگردد. همانطور که می دانید قابلیت حذف نویز تماس‌های تلفنی در سری آیفون 13 موجود نیست. به‌نظر می‌رسد که پشتیبانی اپل معتقد است حذف این گزینه یک تغییر دائمی است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل قابلیت حذف نویز را در AirPods و سایر محصولات به عنوان راهی برای شفاف‌تر کردن صدا برای دیگران در دسترس قرار می دهد. آیفون نیز دارای ویژگی مشابهی برای تماس های تلفنی معمولی است. با این حال همه کاربران آیفون نمی توانند از این قابلیت استفاده و آن را تنظیم کنند. گزینه Phone Noise Cancellation در Settings ، بخش Accessibility و سپس Audio/Visual در دسترس بوده است. این گزینه برای کاهش نویز محیط در تماس‌های تلفنی زمانی در نظر گرفته شده است. هدف این قابلیت آسان‌تر شنیدن تماس تلفنی، علیرغم هرگونه سر و صدایی از محیط اطراف است.

کلید فعال کردن و غیرفعال کردن گزینه Phone Noise Cancellation برای بسیاری از مدل‌های آیفون در دسترس است. اما در سری آیفون 13 قابل دسترسی نیست. طبق گفته وبسایت 9to5Mac که با پشتیبانی اپل تماس گرفته ، این ویژگی در سری آیفون 13 پشتیبانی نمی‌شود. پشتیبانی اپل به طور مشخص بیان کرده که این گزینه در آیفون 13 وجود ندارد. در واقع پشتیبانی اپل خیلی در پاسخ گفته : پشتیبانی نمی‌شود.

با این حال گزارش های اولیه در مورد این موضوع با استناد به پشتیبانی اپل می گویند که حذف گزینه Phone Noise Cancellation یک باگ است. مشخص نیست که کدام تیم درست می گوید. زیرا وبسایت AppleInsider با پشتیبانی اپل تماس گرفته و آنها ادعاهای اولیه مبنی بر باگ بودن آن را تکرار کردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*