بازی Dying Light 2 Stay Human تا 5 سال پس از انتشار پشتیبانی خواهد شد


Matin 26 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین نسخه سری Dying Light در سال 2015 منتشر شده بود و با واکنش مثبت طرفداران مواجه شد؛ حال چیزی به عرضه دومین نسخه از مجموعه Dying Light نمانده است. استودیو Techland که با سری Call of Juarez و Dead Island شناخته می‌شود در صفحه توییتر خود اعلام کرد که بازی  Dying Light 2 Stay Human تا 5 سال پس از انتشار پشتیبانی خواهد شد.

بازی Dying Light 2 یکی از جنجالی‌ترین روند‌های تولید را طی چندین سال اخیر داشت. این بازی مورد انتظار چندین بار با تأخیرهای طولانی مواجه شد. دلیل این تأخیرها، تغییرات بنیادی و ناگهانی در بازی بود که کارمندان استودیو Techland را نیز در شرایط بسیار سختی قرار داده بود. بالاخره این بازی قرار است طی چند هفته آینده برای کنسول‌های نسل هشتم و نسل جدید منتشر شود.

استودیو Techland در توییتی اعلام کردند که بازی دایینگ لایت 2 تا 5 سال پس از انتشار پشتیبانی خواهد شد و محتوای جدید از طریق بسته‌های الحاقی در دسترس قرار خواهند گرفت. این بسته‌های الحاقی شامل مکان‌های جدید، مراحل، آیتم‌ها و بخش‌های جدید خواهد شد. این استودیو اطلاعات بیشتر ی در این خصوص نداد ولی می‌تواند حدس زد که چندین ماه پس از عرضه، بسته‌های الحاقی این بازی منتشر شوند.

پشتیبانی Dying Light 2

پشتیبانی 5 ساله استودیو Techland از بازی Dying Light 2

نسخه اول این سری نیز با پشتیبانی چندین ساله همراه بود که در سال‌های آخر حتی حالت بتل رویال PvP نیز به بازی اضافه شد؛ پس جای تعجب ندارد که این استودیو تا 5 سال پس از انتشار از بازی دایینگ لایت پشتیبانی کنند. این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است که سازنده‌های بازی اعلام کردند برای تکمیل کردن بازی دایینگ لایت 2 نیاز به 500 ساعت زمان خواهید داشت.

بازی Dying Light 2: Stay Human حدوداً 15 سال پس از حوادث نسخه اول جریان خواهد داشت. در این نسخه، مردم با زندگی پساآخرالزمانی کنار آمده‌اند و زندگی جدید را روی سقف ساختمان‌ها آغاز کرده‌اند. برخلاف نسخه‌ی قبلی این مجموعه، نسخه دوم این مجموعه المان‌های نقش‌آفرینی را نیز در خود جای داده است و بازیکنان می‌توانند تصمیم بگیرند بازی را چطور جلو ببرند.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 15 بهمن سال 1400 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس|اس و PC منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*