فورتنایت از طریق Nvidia Geforce Now به آیفون باز می گردد


امید دلیری 26 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فورتنایت از طریق Nvidia Geforce Now به آیفون باز می گردد. انویدیا و اپیک گیمز اعلام کرده‌اند که بازی محبوب Fortnite از طریق سرویس استریم ابری انویدیا به پلتفرم‌های اپل بازخواهد گشت. البته فقط از طریق مرورگر وب. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بازگشت فورتنایت به پلتفرم‌های اپل

فورتنایت از تاریخ آگوست 2020 از اپ استور حذف شد. به نظر می رسد که این وضعیت برای مدتی باقی خواهد ماند. با این حال انویدیا به تازگی یک راه حل برای کاربران آیفون و آیپد پیدا کرده است. انویدیا به طور رسمی نسخه بتای مبنی بر نسخه استریم شده Fortnite را در iOS و اندروید در درسترس قرار داده است. در مورد دستگاه های اپل، کاربران می توانند Fortnite را از طریق مرورگر Safari اپل بازی کنند. این امکان از طریق سرویس Nvidia Geforce Now فراهم شده است.

نسخه بتای فورتنایت در GeForce Now یک نسخه بومی موبایل خواهد بود که برای کنترل های لمسی بهینه شده است. سرویس Nvidia Geforce Now یک پلت فرم بازی ابری است که به کاربران اجازه می دهد بازی ها را در دستگاه خود اجرا کنند. این سرویس در iOS از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. این تنها راهی است که کاربران آیفون یا آیپد می توانند از پلتفرم های پخش بازی ابری استفاده کنند. بازیکنان علاقه مند می توانند برای تجربه نسخه بتای این بازی در وب سایت انویدیا ثبت نام کنند. آزمایش‌کنندگان بعداً در ژانویه دسترسی خواهند داشت. اما انویدیا خاطرنشان می‌کند که فقط اعضای منتخب دعوت‌نامه دریافت خواهند کرد.

فورتنایت فعلاً محور نبرد حقوقی پیچیده و مداوم بین Epic Games و اپل می چرخد. در آگوست 2020، اپیک گیمز با نقض دستورالعمل‌های اپل، مکانیزم پرداخت مستقیم را به طور مخفیانه در Fortnite قرار داده بود. این تخلف منجر به حذف این بازی از اپ استور شد. این اتفاق به سمت دعوا و دادگاه کشیده شد که تا حد زیادی به نفع اپل تمام شد. با این حال هم اپل و هم اپیک گیمز به این تصمیم اعتراض کرده اند. اکنون سرویس Nvidia Geforce Now می تواند ناراحتی کاربران پلتفرم های اپل را کمتر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*