سریال The Last Days of Ptolemy Grey در تاریخ 11 مارس از +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 27 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال The Last Days of Ptolemy Grey در تاریخ 11 مارس از +Apple TV پخش می شود. اپل تی‌ وی پلاس نگاه اولیه ای به این سریال داشته و آن را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر نگاه اولیه ، تاریخ انتشار آن نیز اعلام شد که جمعه 11 مارس می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریالی بر اساس رمانی محبوب

سریال The Last Days of Ptolemy Grey یک سریال محدود شش قسمتی می باشد. این سریال بر اساس رمانی پرفروش به همین نام نوشته Walter Mosley ساخته شده است. دو قسمت اول این سریال بصورت همزمان منتشر می شوند. قسمت های بعدی نیز جمعه ی هر هفته از اپل تی وی پلاس پخش خواهند شد.

داستان سریال The Last Days of Ptolemy Grey در مورد مردی به نام Ptolemy Grey می باشد. Samuel L. Jackson نقش Ptolemy Grey را بازی می کند و همچنین یکی از تهیه کنندگان این سریال می باشد. او مردی بیمار است که توسط خانواده، دوستانش و حتی خودش فراموش شده است. او ناگهان بدون سرپرست مورد اعتماد خود رها می شود و در آستانه فرو رفتن در یک زوال عقل تنهایی قرار می گیرد. سپس مراقبت از او به نوجوان یتیمی به نام Robyn (با بازی Dominique Fishback) سپرده می شود. هنگامی که Robyn و Ptolemy درمانی پیدا می کنند که می تواند خاطرات فراموش شده ی Ptolemy را بازگرداند، سفری را به سوی حقایق تکان دهنده در مورد گذشته، حال و آینده آغاز می کنند.

Walter Mosley نویسنده و تهیه کننده سریال The Last Days of Ptolemy Grey می باشد. از دیگر بازیگران این سریال می توان Cynthia Kaye McWilliams ، Damon Gupton ، Walton Goggins ، Omar Miller و Marsha Stephanie Blake را نام برد. در کنار Walter Mosley و Samuel L. Jackson ، تهیه کنندگاه دیگری نیز در این سریال فعالیت می کنند. از جمله : Diane Houslin ، Ramin Bahrani ، Eli Selden ، David Levine و LaTanya Richardson. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*