ارور آزاردهنده بازی God of War به زودی رفع می‌شود


Matin 28 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه کامپیوتر بازی God of War موردتوجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است. سونی رکوردهای باورنکردنی مانند 70 هزار بازیکن آنلاین گاد آف وار را ثبت کرد و این تعداد همچنان در حال افزایش است. اگرچه همگان در حال تعریف و تحسین بازی هستند؛ اما ارورهایی پیش آمده است که تجربه بازی را برای تعدادی خراب کرده است. سانتا مونیکا از ارور God of War آگاه هست و در حال آماده کردن راه‌حلی برای پر شدن رم سیستم است.

طبق آخرین اخبار بازی، تمامی سیستم‌ها قادر به اجرای گاد آف وار نشده‌اند و عده‌ای با ارور Out Of Memory مواجه شده‌اند. این پیام به معنی آن است که رم دستگاه پر شده است و نمی‌توان بازی را اجرا کرد. به نظر می‌رسد که تعدادی از سیستم‌ها که از سخت‌افزار نسل دوازدهم اینتل استفاده می‌کنند؛ ارور God of War را دریافت کرده‌اند. آن‌ها دقیقاً پس از آنکه بازی اجرا می‌شود؛ ارور قیدشده را مشاهده می‌کنند و تعداد نیز گزارش داده‌اند که اواسط بازی با این ارور مواجه شده‌اند.

استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) ارور پر شدن رم را در اولویت قرار داده است و به زودی، آپدیت تازه‌ای برای بازی منتشر می‌شود. پست جدید استودیو در شبکه استیم، نشان داد که آپدیت God of War آماده شده است و مراحل تست و بررسی آن پیگیری می‌شود. افرادی که می‌خواهند این فایل فیکس را تست کنند، لازم است به استیم مراجعه کنند و سپس به استودیو در مورد حل مشکل، گزارش دهند.

ارور بازی God of War

ارور Out of Memory‌ بازی God of War

به‌منظور دانلود پچ معرفی‌شده، کافی است وارد اکانت استیم خود شوید و سپس روی بازی God of War کلیک راست کنید و آنگاه گزینه Properties را انتخاب کنید. پس از انتخاب این منو، وارد تب BETAS شوید و از آنجا، قادر به دانلود آپدیت آزمایشی خواهید بود. پس از نصب، لازم است استیم را ریستارت کنید و بازی را اجرا کنید. این آپدیت هنوز به صورت منتشر نشده است و مشکل در نسخه کرک شده همچنان باقی است.

توسعه‌دهندگان هشدار می‌دهند که این پچ کاملاً آزمایشی است و هنوز تأثیر آن تست نشده است و ممکن است به سیستم یا بازی شما آسیب بزند. به هر حال می‌توانید آپدیت را دریافت کنید و اگر مشکل حل شد؛ آن را به گوش سانتا مونیکا برسانید.فعلاً تنها ارور God of War به پر شدن رم سیستم ختم شده است و اگرچه مشکلات دیگری گزارش شده‌اند؛ اما استودیو به وجود آن‌ها اعتراف نکرده است و ممکن است تنها مرتبط با نسخه کرک شده باشند.

ارور Out of Memory بازی God of War

نسخه PC بازی گاد آف وار با استقبال صدها هزار نفر روبه‌رو شده است و کوری بارلوگ، کارگردان بازی، گفته است که مشکلات پورت کامپیوتر، ارتباطی به او ندارد و این ناشر است که باید پاسخگو باشد. شما با چه ارورهایی مواجه شده‌اید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*