مستند Lincoln’s Dilemma با موضوع پایان دادن به برده داری برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود


امید دلیری 28 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Lincoln’s Dilemma با موضوع پایان دادن به برده داری برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود. دو راهی لینکلن مستند چهار قسمتی جدیدی است که طبق اعلام اپل قرار است در +Apple TV پخش شود. این مستند نگاه جدیدی به آبراهام لینکلن و آنچه برای پایان دادن به برده‌داری در ایالات متحده لازم است ارائه می‌دهد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل مستند Lincoln’s Dilemma را به‌عنوان بررسی قرن بیست و یکم درباره یک مرد پیچیده و افراد و رویدادهایی که موضع در حال تکامل او در مورد برده‌داری را شکل دادند توصیف می‌کند. این مستند طوری طراحی شده است که نگاهی ظریف نه تنها به لینکلن، بلکه به روایت افراد برده دار می اندازد. Jeffrey Wright راوی و گوینده ی این مستند خواهد بود. Bill Camp صداگذاری نقش آبراهام لینکلن – Abraham Lincoln را بر عهده خواهد داشت. Leslie Odom Jr صداگذاری نقش Frederick Douglass را بر عهده خواهد داشت.

مستند Lincoln’s Dilemma بر اساس کتاب Abe: Abraham Lincoln in His Times ساخته می شود. کتابی از David S. Reynolds که مورد تحسین قرار گرفت و برنده جایزه شد. این مستند توسط کمپانی های Eden Productions و Kunhardt Films تولید می شود. این مستند جدید به فهرست رو به رشدی از عناوین موجود در کتابخانه اپل تی وی پلاس می‌پیوندد. از جمله Boys State ، The Velvet Underground و Fireball: Visitors from Darker Worlds.

نمایش ها و محتواهای اپل تی وی پلاس در سال 2021 بسیار موفق و محبوب بوده اند. به همین دلیل اپل در حال گسترش محتوای خود در ژانرهای مختلف می باشد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*