Among Us پر‌دانلود‌ترین بازی پلی استیشن در ماه دسامبر لقب گرفت


Matin 28 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اقدام به انتشار لیست محبوب‌ترین آثار کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن کرده که با استناد به آن بازی Among Us بیش از دیگر آثار این پلتفرم دانلود شده است.

بازی‌های گروهی و چند‌نفره در دوران پاندمی کرونا محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. یکی از این آثار بازی Among Us است که توسط استودیو Innersloth در سال 2018 برای گوشی‌های موبایل و کامپیوتر منتشر شده است. پس از کنسول نینتندو سوییچ، در حدود یک ماه پیش بازی امانگ آس برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس قرار گرفت.

حال شرکت Sony گزارش محبوب‌ترین آثار ماه دسامبر کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را منتشر کرده است. بر این اساس بازی Among Us محبوبیت بسیاری بالایی در بین کاربران پلتفرم Playstation دارد. این اثر در ماه اول انتشار خود، صدر لیست پر‌دانلود‌ترین بازی‌های ماه دسامبر روی هر دو کنسول پلی استیشن را به دست آورده است. پس از بازی امانگ آس، آثاری همچون Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ،FIFA 22 و Call of Duty: Vanguard قرار دارند.

یکی از دلایل معرفی بازی Among Us به عنوان محبوب‌ترین اثر ماه میلادی گذشته، انتشار در فصل تعطیلات است. همچنین این اثر مناسب خانواده‌ها و دوستانی است که قصد دارند در کنار هم از تجربه یک اثر سرگرم‌کننده لذت ببرند. بازی امانگ آس این قدرت را دارد که افرادی جدا شده به دلیل شرایط پاندمی کرونا را در کنار هم قرار داده و ضمن ایجاد سرگرمی برای آن‌ها، زمینه ارتباط را نیز فراهم کند. لیست پر‌دانلود‌ترین بازی‌های کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به شرح زیر است:

کنسول PS5

  1. Among Us
  2. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  3. Call of Duty: Vanguard
  4. Five Nights at Freddy’s: Security Breach
  5. NBA 2K22
  6. Madden NFL 22
  7. Battlefield 2042
  8. Assassin’s Creed Valhalla
  9. Kena: Bridge of Spirits
  10. It Takes Two

کنسول PS4

  1. Among Us
  2. Call of Duty: Vanguard
  3. Grand Theft Auto V
  4. Madden NFL 22
  5. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  6. Marvel’s Spider-Man: Game of the Year Edition
  7. NBA 2K22
  8. Five Nights at Freddy’s: Security Breach
  9. Minecraft
  10. FIFA 22

پلی استیشن بازی Among Us

یکی از ویژگی‌های بازی Among Us استفاده از اسکین‌های مختلف است

بازی Among Us اثری چند‌نفره بوده که گیم‌پلی خود را از بازی مافیا الهام گرفته است. در این اثر بازیکنان به دو دسته Crewmate و Impostor تقسیم می‌شوند. دسته Crewmate وظیفه دارد در محیط‌های متنوع کارهای مختلفی را انجام داده و در عین حال اعضای Impostor را شناسایی کند. در مقابل Impostor وظیفه دارد با مخفی کردن هویت خود در اعمال Crewmate اخلال ایجاد کرده و در جهت حذف آن‌ها قدم بردارد.

نظر شما در مورد حجم بالای دانلود نسخه پلی استیشن بازی Among Us چیست؟ آیا شما هم این اثر را دریافت و تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*