اپل تی وی پلاس پیش نمایش سریال WeCrashed را منتشر کرد


امید دلیری 30 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش سریال WeCrashed را منتشر کرد. غول فناوری پیش نمایش رسمی این سریال درام را منتشر کرده است. سریالی که داستان ظهور و سقوط کمپانی WeWork را روایت می کند و قرار است ماه مارس پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیش نمایش سریال WeCrashed ، یک دقیقه می باشد. در این پیش نمایش یک دقیقه ای، بینندگان با Adam Neumann ، یکی از بنیانگذاران WeWork و همسرش Rebekah آشنا می شوند. Jared Leto نقش Adam Neumann و Anne Hathaway نقش Rebekah را بازی می کنند. با بازی جرد لتو و همسرش ربکا با بازی آن هاتاوی آشنا می شوند. سریال WeCrashed بر اساس پادکستی از Wondery به همین نام ساخته شده است. این سریال از رویدادهای واقعی پیرامون کمپانی WeWork الهام گرفته است. استارتاپی که در اوج خود 50 میلیارد دلار ارزش داشت اما به سرعت از بین رفت.

شاید به نظر برسد پیش نمایش سریال WeCrashed کمی دیر منتشر شده است. اما فیلمبرداری این سریال در جولای 2021، ماه‌ها پس از امضای قرارداد اپل برای این سریال در ژانویه 2021 آغاز شد. سریال WeCrashed توسط Lee Eisenberg ، خالق مشترک Little America ساخته شده است. Jon Requa و Glenn Ficarra به عنوان کارگردانان این سریال فعالیت خواهند کرد. Jared Leto و Anne Hathaway علاوه بر بازیگری ، تهیه کنندگان این سریال نیز می باشند. Charlie Gogolak ، Natalie Sandy و Emma Ludbrook نیز از دیگر تهیه کنندگان می باشند.

سریال WeCrashed دارای هشت قسمت می باشد که در تاریخ 18 مارس پخش می شود. این سریال در کنار فهرست محتوای اپل تی‌ وی پلاس 2022 منتشر می شود. از جمله The Afterparty، Severance و Suspicion.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*