استودیو Innersloth برنامه‌های آینده بازی Among Us را اعلام کرد


Matin 2 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Innersloth اطلاعات مختلفی از جمله برنامه‌های آینده بازی Among Us در سال میلادی جاری را اعلام کرده است.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیا بازی امانگ آس است. این اثر که در دوران پاندمی کرونا شهرت زیادی پیدا کرده، اقتباسی از بازی مافیا است. بازیکنان در دو گروه متفاوت قرار گرفته و باید با حذف یکدیگر به پیروز میدان تبدیل شوند. بازی امانگ آس توسط استودیو Innersloth ساخته شده و این استودیو همچنان به پشتیبانی از محصول محبوب خود ادامه می‌دهد. بر این اساس، استودیو مذکور اطلاعات بسیاری از برنامه‌ها و اهداف خود برای سال 2022 را با بازیکنان به اشتراک گذاشته است.

اخبار جدید بازی امانگ آس از طریق صفحه اثر مذکور در فروشگاه استیم ارائه شده‌اند. به این واسطه بازیکنان می‌توانند متوجه شوند که انتظار چه محتوا‌هایی را در سال جاری داشته باشند. در ابتدای امر استودیو Innersloth اعلام کرده که ویژگی لیست دوستان را به بازی امانگ آس خواهد کرد. استودیو مذکور از این امر به عنوان اولویت اصلی و ویژگی که بیشترین درخواست را داشته، یاد کرده است.

علاوه بر این سازنده بازی Among Us تغییرات مختلفی را اعمال خواهد کرد که تجربه کلی بازی را بهبود می‌بخشند. استودیو Innersloth در پست خود این هدف را تجزیه کرده و آن‌ها را شرح می‌دهد. این استودیو اعلام کرده که بخش‌هایی از بازی امانگ بیش از اندازه گیج‌کننده هستند. به همین دلیل، سازنده بازی Among Us قصد دارد با بهبود بخشیدن UX، این اثر را با محبوبیت ناگهانی بازی سازگار کرده و تجربه آن را ساده‌تر از قبل کند.

آینده بازی Among Us

بازی Among Us محبوب‌ترین اثر کنسول‌های پلی استیشن

جدای از موارد ذکر شده بالا، استودیو Innersloth جزئیات دیگری در رابطه با بازی امانگ آس را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، علاقه‌مندان بازی Among Us علاوه بر دریافت اسکین‌های رایگان، می‌توانند مواردی همچون مجسمه‌های Nendoroid، یک مانگا و کالاهای مرتبط با این اثر را خریداری کنند. همچنین استودیو Innersloth اعلام کرده که در ماه دسامبر بازی امانگ آس بیش از هر بازی دیگری روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دانلود شده است. همچنین این استودیو قصد دارد در آینده اطلاعات بیشتری از بازی واقعیت مجازی امانگ آس منتشر کند.

با توجه به برنامه‌های استودیو Innersloth، بازی Among Us همچنان روند رو به رشد خود را ادامه داده و هر روز به تجربه‌ای تازه‌تر تبدیل خواهد شد. به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که محبوبیت آن در  آینده کاهش پیدا کند. نظر شما در مورد برنامه‌های آینده بازی امانگ آس چیست؟ آیا این موارد نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*