نارضایتی EA از Battlefield 2042 ممکن است منجر به رایگان شدن بازی شود


Matin 2 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش تازه‌ای، عمق نارضایتی الکترونیک آرتز از بازی Battlefield 2042 را نشان می‌دهد. افت تعداد بازیکنان بتلفیلد 2044 و عدم انتشار آپدیت‌های مناسب برای بازی؛ موجب انتقادات شدید شده است. مشکلات بازی تا زمان شروع فصل اول که در ماه مارس میلادی خواهد بود، حل نمی‌شود و افت تعداد بازیکنان به حدی است که EA، ممکن است بخشی از بازی را برای همگان رایگان کند.

مجموعه بازی بتلفیلد به انتشار مناسب هنگام عرضه و وجود محتوای کافی شهرت دارد؛ اما Battlefield 2042 دقیقاً برعکس این روند عمل کرد و یکی از بدترین شروع‌ها در تاریخ الکترونیک آرتز را رقم زند. نه‌تنها باگ‌ها و گلیچ‌های بصری باعث ایجاد مشکل شدند؛ بلکه نبود محتوا و عدم تعادل میان شخصیت‌ها باعث شد تا بسیاری آن را یک اثر ناقص بنامند که انتشار آن حداقل یک سال باید به عقب می‌افتاد. مدیرعامل الکترونیک آرتز، امید زیادی به موفقیت بازی داشت؛ اما گزارش‌های تازه از نارضایتی او خبر می‌ٰ‌دهند و او از تیم توسعه بازی ناامید شده است.

اخیرا یکی از گروه‌های ساخت چیت بازی بتلفیلد به دلیل وضعیت نامناسب بازی، پشتیبانی از این اثر را پایان داده است و حتی مادسازها هم ترجیح می‌دهند بازی‌های دیگری را امتحان کنند. تام اندرسون از افشاگران و گزارشگران صنعت بازی که رابطه‌ی نزدیکی با کارمندان الکترونیک آرتز دارد؛ گزارشی از وضعیت نامناسب بازی منتشر کرده است. او نوشته است که مدیران EA از وضعیت Battlefield 2042 «بسیار ناراضی» هستند و به دنبال گزینه‌های دیگری برای تعیین تکلیف بازی می‌گردند.

Battlefield 2042 رایگان

Battlefield 2042 پرهزینه و ضررده

بتلفیلد 2042 از جمله پرهزینه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر الکترونیک آرتز است و این شرکت آمریکایی، امید زیادی به موفقیت آن و شکست دادن شوترهای اول شخص از جمله کالاف دیوتی داشت. همین باعث شده تا گزینه‌های دیگری مانند رایگان کردن هم در نظر گرفته شود و بخش‌هایی از بازی به‌صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار گیرد. ادامه روند فعلی به بازی ضربه زیادی وارد می‌کند و استودیو DICE در حال تلاش است تا بخشی از مشکلات تا قبل از شروع فصل اول برطرف شوند.

گزینه‌های دیگر الکترونیک آرتز در مورد وضعیت فعلی Battlefield 2042 مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا بازی رایگان می‌شود یا اینکه تخفیف دائمی برای آن در نظر گرفته می‌شود؟ حجم ایرادات و مشکلات بازی به حدی زیاد است که رایگان شدن، تأثیری در آن نخواهد گذاشت و آن زمان باید تکلیف افرادی که قیمت کامل را برای آن پرداخت کرده‌اند مشخص شود. EA بازی‌های ناقصی در چند سال اخیر منتشر کرده است و اخیرا پشتیبانی از Anthem را به صورت رسمی پایان داده است.

بازی Star Wars Battlefront 2 از جمله عناوین ناقصی بود که در ابتدا، نظرات بسیار منفی دریافت کرد؛ اما EA هیچ‌گاه آن را رایگان نکرد و تنها آپدیت‌های منظم به‌منظور رفع مشکلات منتشر شدند. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*