اپل تی وی پلاس پیش نمایش سریال Severance را منتشر کرد


امید دلیری 2 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش سریال Severance را منتشر کرد. غول فناوری پیش از پخش این فیلم در 18 فوریه 2022 ، یک پیش نمایش طولانی از آن منتشر کرده است. سریالی هیجان انگیز با بازیAdam Scott که ابتدا در سال 2019 معرفی شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Severance داستان فردی به نام Mark Scout را دنبال می کند. او یک کارمند در شرکت شوم Lumon Industries است که برای کار در یک شرکت جدید داوطلب می شود. او با این کار می خواهد خاطرات کاری را از زندگی شخصی خود جدا کند. چرا که این شرکت شرکتی است که کارکنان خود را طوری خاص برنامه ریزی می کند. طوری که که نیمه های تعادل کار و زندگی خود را به طور کامل از هم جدا کنند. Adam Scott نقش او یعنی Mark Scout را بازی می کند. اکنون پیش نمایش سریال Severance بطور کامل منتشر شده است.

اپل یک پیش نمایش تقریباً طولانی سه دقیقه ای از این سریال منتشر کرده است. پیش نمایش سریال Severance مقدمه را مشخص می کند و شخصیت های اصلی را معرفی می کند. این سریال توسط Dan Erikson ساخته شده و کارگردانی این سریال بر عهده ی Ben Stiller می باشد. می توان گفت که این سریال ، یک سریال مهیج 9 قسمتی می باشد. علاوه بر Adam Scott ، بازیگران دیگری هم در این سریال وجود دارند. از جمله : Patricia Arquette ، John Turturro ، Britt Lower، Zach Cherry و Dichen Lachman. علاوه بر آن ها ، Jen Tullock ، Tramell Tillman ، Michael Chernus و Christopher Walken نیز در این سریال حضور دارند. این سریال به طور رسمی در 18 فوریه در +Apple TV پخش می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*