اپل تی وی پلاس پیش نمایش فیلم The Sky Is Everywhere را منتشر کرد


امید دلیری 2 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش فیلم The Sky Is Everywhere را منتشر کرد. غول فناوری پیش نمایشی از این فیلم پیش از پخش آن در 11 فوریه منتشر کرده است. مدت زمان این پیش نمایش ، 2 دقیقه و 25 ثانیه می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فیلم The Sky Is Everywhere توسط اپل Apple Original Films و A24 ساخته شده است. این فیلم جوانی 17 ساله به نام Lennie Walker با بازی Grace Kaufman را دنبال می کند. او به عنوان یک اعجوبه درخشان موسیقی توصیف می شود. او پس از از دست دادن ناگهانی خواهر بزرگترش Bailey در حال مبارزه است. Havana Rose Liu نقش Bailey را بازی می کند.

پسر کاریزماتیک جدیدی به نام Joe Fontaine (با بازی Jacques Colimon) وارد مدرسه ای که Lennie می رود می شود. Lennie به سمت او کشیده می شود و حس می کند که به او علاقه مند شده است. اما رابطه نامطمئن او با دوست پسر خواهرش یعنی Toby (با بازی Pico Alexander) شروع به تأثیرگذاری بر آنها می کند. عشق جوانه زده Lennie از طریق تخیل زنده و احشایی و قلب متضاد خود، عشق اول و اولین باخت را دنبال می کند. در نهایت یاد می گیرد که چگونه آهنگی از خودش بسازد.

Josephine Decker کارگردان فیلم The Sky Is Everywhere گفته است که همیشه می خواسته فیلمی بسازد که در آن هر احساسی را تجربه کنید. جایی که بخندید و گریه کنید، تنش و رهایی پیدا کنید و احساس ترس کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*