زمان انتشار بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga اعلام شد


Matin 2 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga از مجموعه عناوین لگو و جنگ ستارگان توسط استودیو Traveller’s Tales در دست ساخت است و شرکت برادران وارنر، بالاخره زمان انتشار آن را اعلام کرد. وارنر با انتشار ویدیوی تازه‌ای، روند بازی را توضیح داد و در آخر، زمان انتشار لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای‌واکر را پنجم آوریل (16 فروردین) برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اثر وسیع لگو جنگ ستارگان در اواسط فروردین سال آینده منتشر خواهد شد. گزارش‌های زیادی از فشار کاری روی توسعه‌دهندگان منتشر شده است و در حال حاضر، خبری از بهبود شرایط نیست. بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga تمام نه فیلم مجموعه جنگ ستارگان را پوشش می‌دهد. بنابر ویدیو منتشر شده که در زیر می‌توانید تماشا کنید؛ امکان انتخاب هرکدام از فیلم‌ها را خواهید داشت و انتخاب در دستان شما خواهد بود.

این وسیع‌ترین بازی جنگ ستارگان است که تابه‌حال منتشر شده است و اتمام آن برای هر بازی‌کنی طولانی خواهد بود. بلندپروازی استودیو و ناشر باعث شد تا فشار کاری روی توسعه‌دهندگان به‌شدت افزایش پیدا کند و اگرچه ویدیو معرفی بازی در نمایشگاه E3 2019 به نمایش درآمد؛ دو بار از آن موقع، شاهد تأخیر بازی لگو جنگ ستارگان بوده‌ایم. وارنر بالاخره پس از مدت‌ها، زمان انتشار Lego Star Wars: The Skywalker Saga را مشخص کرد و خیال طرفداران را بابت انتشار آن در سال جاری میلادی راحت کرد.

حضور 9 فیلم جنگ ستارگان در بازی The Skywalker Saga

روند بازی لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای‌واکر مهیج و متنوع است و مبارزه به شیوه‌های مختلفی دنبال می‌شود. می‌توان از شمشیر لیزری استفاده کرد یا اینکه نبردهای تن به تن را دنبال کرد و حتی تفنگ به دست گرفت و دشمنان را با گلوله‌های لیزری حذف کرد. استودیو سیستم نشانه‌گیری خاصی برای تفنگ‌ها استفاده کرده است که برای بازی لگو، جالب به نظر می‌رسد. مشخص نیست افزودن حالت‌های تازه به سیستم مبارزه، چه تأثیری روی بازی نهایی خواهد گذاشت؛ اما ترکیبی از یک اثر اکشن و تا حدودی سنگرگیری را شاهدیم.

زمان انتشار Lego Star Wars: The Skywalker Saga

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga، طرفداران را در نقش لوک اسکای‌واکر، ری، اوبی وان کنوبی، فین و دیگر قهرمانان مجموعه جنگ ستارگان قرار می‌دهد. همان‌طور که ابتدا گفتیم، 9 فیلم اصلی مجموعه جنگ ستارگان در این اثر تماشایی قرار دارد و ترتیب شروع آن‌ها نیز به شما بستگی دارد. بازی امکان جستجو میان‌سیاره‌ای را فراهم کرده است و به‌طور کامل از روند فیلم‌های اصلی پیروی می‌کند. منتظر انتشار بازی لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای‌واکر در تاریخ 16 فروردین برای پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*