بازی The Elder Scrolls 6 هنوز در مراحل پیش‌تولید به سر می‌برد


Matin 3 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بیش از ده سال از انتشار بازی The Elder Scrolls V Skyrim می‌گذرد و شرکت بتسدا هنوز آماده انتشار بازی بعدی نیست. الدر اسکرولز 6 در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و تقریباً چهار سال از آن زمان می‌گذرد؛ اما توسعه‌دهنده این بازی هنوز وارد مراحل جدی تولید نشده است. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که بازی The Elder Scrolls 6 هنوز در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و تلاشی برای تولید جدی آن صورت نگرفته است.

در حالی که بازی اسکایرم مادهای بسیار زیادی دریافت کرد و به‌تازگی هم نسخه Skyrim Anniversary به مناسبت تولد ده‌سالگی بازی منتشر شد؛ طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی The Elder Scrolls 6 هستند. تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا بارها گفته است که تمرکز روی بازی Starfield قرار دارد که قرار است اواخر سال میلادی 2022 منتشر شود. این بدین معنی است که بتسدا به دنبال موازی کاری و تولید چند بازی به‌صورت هم‌زمان نیست و فعلاً می‌خواهد استارفیلد را بی‌نقص و کامل منتشر کند.

بنابر پروفایل لینکداین یکی از کارمندان شرکت بتسدا، بازی The Elder Scrolls 6 که از جمله موردانتظارترین آثار نسل جدید است، همچنان در مراحل پیش‌تولید به سر می‌برد. این پروفایل نشان می‌دهد که استارفیلد، تنها بازی در حال ساخت استودیوهای بتسدا است و تولید رسمی الدر اسکرولز 6 تا زمان پایان توسعه استارفیلد، شروع نمی‌شود. تاد هاوارد مدتی پیش گفته بود که دوست دارد فکر کند The Elder Scrolls 6 در حال تولید است؛ اما هنوز مراحل ایده پردازی در حال طی شدن هستند.

تولید بازی The Elder Scrolls 6

The Elder Scrolls 6‌ یک آرزوی دست‌نیافتنی

بتسدا باور دارد که بازی استارفیلد، طرفداران را به حدی سرگرم می‌کند که دیگر نیازی به انتشار الدر اسکرولز جدید در سال جاری میلادی وجود نخواهد داشت. این جدیدترین مجموعه یا IP شرکت بتسدا از زمان تأسیس تابه‌حال است و هنوز موفق به دیدن گیم پلی آن نشده‌ایم. از جمله پروژه‌های معرفی‌شده بتزدا که همچنان خبری از آن‌ها نیست؛ بازی ایندیانا جونز است که تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. فیل اسپنسر اخیرا الدر اسکرولز 6 را انحصاری خوانده است و این اثر نقش آفرینی برای پلی‌ استیشن منتشر نمی‌شود.

مایکروسافت هم‌زمان با بتزدا در حال ساخت چند بازی نقش‌آفرینی از جمله Redfall و Fable است. از آنجایی که استودیوهای بتزدا تحت مدیریت ایکس باکس عمل می‌کنند؛ برنامه‌ریزی برای انتشار بازی‌های جدید بر عهده مایکروسافت خواهد بود. انتشار بازی Fable‌ و Redfall، دلیل دیگری برای تأخیر انتشار The Elder Scrolls 6 است. در حال حاضر معنی واژه «پیش‌تولید» هم مشخص نیست و این برچسب می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. به‌هرحال بتزدا مایل به انتشار اطلاعات بیشتر در مورد الدر اسکرولز نیست و باید سالها منتظر بمانیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*