تعداد کمی از کاربران آیفون 13 با مشکل صفحه صورتی مواجه شده اند


امید دلیری 3 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تعداد کمی از کاربران آیفون 13 با مشکل صفحه صورتی مواجه شده اند. مشکل به اصطلاح pink screen تعداد کمی از آیفون 13 ها را تحت تاثیر قرار داده است. این مشکل شامل صفحه نمایش رنگی که روشن می ماند می باشد. تیم پشتیبانی اپل تصور می کند یک این مشکل نرم افزاری است، نه سخت افزاری. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مشکل صفحه صورتی آیفون 13

مدت کوتاهی پس از عرضه سری آیفون 13 در اواخر سال 2021، تعداد کمی از کاربران با وضعیت ناامیدکننده ای در گوشی های هوشمند خود مواجه شدند. به این ترتیب که آیفون‌های آن‌ها قفل شده و صفحه‌ ای صورتی نمایش داده می شود. پست‌های انجمن پشتیبانی اپل ، نمونه‌های زیادی از این مشکل را ارائه می‌دهند. مشکلی که علائم کلی آن صفحه صورتی، ثابت ماندن و کار نکردن صفحه نمایش است.

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه چه چیزی به طور خاص باعث ایجاد مشکل صفحه صورتی برای کاربران می شود وجود ندارد. اما ظاهراً این مشکل قابل رفع می باشد. برخی از کاربران بیان می کنند که تنظیم مجدد تنظیمات آیفون این مشکل را برطرف می کند. در حالی که برخی دیگر می گویند با اپل تماس گرفته و درخواست تعویض گوشی های خود را داده اند. طبق گزارش وبسایت MyDrivers ، به نظر می رسد که اپل از وجود این مشکل آگاه است.

گفته می شود که یکی از نمایندگان خدمات مشتری به یک مصرف کننده گفته است که آن ها اعلامیه ای مبنی بر اینکه مشکل صفحه صورتی سخت افزاری است دریافت نکرده است. اما در عوض گفته است که این مشکل یک مشکل سیستمی است. این داعا که مشکل پیش آمده مشکلی نرم افزاری است به جای سخت افزاری ، کاملاً قابل قبول است.توصیه به کاربران این است که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. سپس آیفون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند یا iOS را به آخرین نسخه به روز کنند. اگر مشکل همچنان رخ دهد، ممکن است تعمیر سخت افزاری نیاز باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*