پخش فصل دوم سری انیمیشن Central Park از 4 مارس مجدداً شروع می شود


امید دلیری 3 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پخش فصل دوم سری انیمیشن Central Park از 4 مارس مجدداً شروع می شود. اپل اعلام کرده است که نیمه‌ی دیگر فصل دوم این انیمیشن موزیکال از روز جمعه، ۴ مارس بر روی اپل تی وی پلاس خواهد آمد. سه قسمت اول از نیمه دوم فصل دوم  انیمیشن پارک مرکزی در تاریخ 4 مارس به نمایش در می آید. قسمت های بعد نیز جمعه هر هفته منتشر می شوند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حدود دو هفته ی دیگر تا پخش نیمه دوم فصل دوم سری انیمیشن Central Park

نیمه دوم فصل دوم سری انیمیشن Central Park در مجموع هشت قسمت دارد. طبق گفته اپل، فصل دوم همچنان خانواده تیلرمن را دنبال می‌کند. زیرا آن‌ها در مشهورترین پارک جهان زندگی می‌کنند و از آن مراقبت می‌کنند. مولی آزمایش‌ها و مصیبت‌های نوجوانی را تجربه می‌کند. Cole به دلیل یک اتفاق واقعاً شرم آور در مدرسه به چالش کشیده شده است. Paige همچنان داستان فساد شهردار را تعقیب می کند و Owen با لبخند بر لب ، پارک ، کارمندان و خانواده اش را مدیریت می کند. در همین حال ، Bitsy در کنار Helen هرچه بیشتر به هدف شوم خود مبنی بر تصاحب پارک مرکزی نزدیک می شود. او در این فکر است که آیا او به وصیت نامه Bitsy رسیده است یا خیر.

در هر مرحله از راه، ما توسط Birdie راوی دوستانه، گیج کننده و کمانچه نواز خود هدایت می شویم. پخش نیمه اول فصل دوم سری انیمیشن Central Park در ژوئن 2021 آغاز شد. این نیمه، به همراه کل فصل یک در اپل تی وی پلاس در دسترس است.

صداپیشگان شخصیت های سری انیمیشن Central Park 

  • Josh Gad
  • Leslie Odom Jr
  • Daveed Diggs
  • Emmy Raver-Lampman
  • Kathryn Hahn
  • Tituss Burgess
  • Stanley Tucci

Loren Bouchard در کنار Josh Gad و Nora Smith به عنوان تهیه کننده و نویسنده اجرایی سری انیمیشن Central Park فعالیت می کند. Steven Davis و Kelvin Yu مجریان برنامه و تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*