کمپانی BOE در حال آماده شدن برای تولید صفحه نمایش OLED برای آیفون 15 پرو می باشد


امید دلیری 4 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی BOE در حال آماده شدن برای تولید صفحه نمایش OLED برای آیفون 15 پرو می باشد. طبق گزارش های جدید ، این شرکت چینی قصد دارد در سال 2023 صفحه نمایش OLED را برای مدل های بالارده ی آیفون 15 به اپل عرضه کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

یک گزارش جدید می گوید که کمپانی BOE دوباره در تلاش است تا به تأمین کننده اصلی صفحه نمایش آیفون تبدیل شود. این شرکت در سال 2018 مشتاق دریافت سفارشات تولید صفحه نمایش برای آیفون 12 بود. اکنون این شرکت در حال انجام اقداماتی است تا حداقل به عنوان تأمین کننده ی صفحه نمایش OLED LTPO انتخاب شود. صفحه نمایش هایی که به نظر می رسد در مدل های بالارده ی سری آیفون 15 استفاده خواهند شد.

به گفته وبسایت The Elec ، کمپانی BOE در حال انجام اقداماتی می باشد. این شرکت در حال کار بر روی استفاده از فناوری اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) بر روی پنل های OLED ساخته شده در کارخانه خود می باشد. به طور خاص، هدف آن استفاده از ساختار پشت سر هم دو پشته است. این امر طول عمر یک پنل LTPO OLED را تا حد زیادی افزایش می دهد.

کارخانه جدید کمپانی BOE که B12 نام دارد ، در چونگ کینگ چین واقع شده است. این کارخانه در سه ماهه چهارم سال 2021 فعالیت خود را آغاز کرد. در نهایت، انتظار می رود ظرفیت تولید 48000 زیرلایه در ماه داشته باشد. طبق گزارش وبسایت The Elec ، کمپانی چینی تولیدکننده نمایشگر هنوز سفارشی برای پنل های OLED LTPO از اپل دریافت نکرده است. این شرکت نتوانست سفارشات تولید نمایشگرهای LTPO را برای آیفون 13 در یافت کند. این امر به دلیل مشکلات کیفی محقق نشد. در نهایت سامسونگ صفحه نمایش LTPO در آیفون 13 را تأمین کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*