یوبی سافت به پشتیبانی از بازی Watch Dogs Legion پایان داد


Matin 4 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

یوبی سافت با معرفی آخرین محتوای بازی Watch Dogs Legion، پایان پشتیبانی از این اثر جهان آزاد را اعلام کرد. واچ داگز لیجن پس از این به‌روزرسانی، تنها رویدادهای محدودی دریافت می‌کند و فرایند تولید محتوای پس از انتشار به‌صورت رسمی متوقف می‌شود.

بازی Watch Dogs Legion عمری طاقت‌فرسا داشت و از همان ابتدا با شروع پر نقص و ناامیدکننده، بسیاری از مخاطبان این مجموعه را از خود راند. طراحی بازی بدون وجود یک شخصیت پویا و جذب تمامی NPC ها به‌عنوان یک شخصیت، ایده‌ای تازه بود که به طرز اشتباهی اعمال شد و علی‌رغم معرفی بسته‌های الحاقی مانند Aiden و Wrench، طرفداران همچنان روی خوشی به این اثر نشان ندادند. به نظر می‌رسد که برای مدت‌ها خبری از یک واچ داگز جدید نخواهد بود و یوبی‌سافت به‌صورت رسمی، پایان پشتیبانی از واچ داگز لیجن را اعلام کرده است.

یوبی‌سافت در وب‌سایت رسمی بازی اعلام کرده است که آپدیت 5.6، آخرین محتوای رسمی است که برای Watch Dogs Legion منتشر می‌شود. گفتنی است بخش آنلاین همچنان جوایز محدودی دریافت می‌کند و پس از پایان فصل چهارم به نام Rebels، فصل پنجم Stripes شروع خواهد شد و به عنوان آخرین فصل بازی، پشتیبانی از این اثر را پایان خواهد داد.

پشتیبانی Watch Dogs Legion واچ داگز لیجن

پایان ماجراجویی Watch Dogs Legion در لندن

پس از آنکه فصل پنجم بازی منتشر شد؛ فصل‌های سوم تا پنجم به‌صورت چرخه‌ای دوره می‌شوند تا بازی‌کنان بتواند جوایزی که از دست داده‌اند را دریافت کنند. جوایز تازه‌ای از جمله کت مخصوص ایدن پیرس و ماسک جکسون اضافه خواهد. توسعه‌دهنده از بازی‌کنان تشکر کرده است و گفته است که ماجرای آن‌ها در شهر لندن به سر آمده است. استودیو طرفداران را به ماجراجویی‌های تازه‌ای در دنیای لیجن دعوت کرده است و منظور آن‌ها از این حرف مشخص نیست.

یوبی سافت نوشته است که بازی محتوای بسیار زیادی ارائه کرده است و از یک شهر بزرگ تا بخش آنلاین، برای بازی‌کنان جدید در نظر گرفته شده است. طرفداران علی‌رغم شروع ضعیف بازی و محتوای توخالی با Watch Dogs Legion خداحافظی کرده‌اند و از زحمات توسعه‌دهندگان تشکر کرده‌اند. کرک بازی واچ داگز لیجن به تازگی توسط امپرس منتشر شده است و می‌توانید ماجراجویی در لندن زیر سایه نیروهای کنترل‌گر را شروع کنید.

Watch Dogs Legion با ایده‌های بسیار بزرگی منتشر شد و توسعه‌دهندگان کاری کردند تا بازی‌کننده بتواند تمامی شخصیت‌های غیرقابل بازی را جذب کند و داستان را با آن‌ها ادامه دهند. این ایده در نوع خود انقلابی بود؛ اما در واقعیت دیدیم که شخصیت‌ها تکراری بودند و نتوانستند داستان را به‌خوبی روایت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*