راک از ساخت فیلم سینمایی‌ بر اساس یک بازی ویدیویی مشهور خبر داد


Matin 6 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

دواین جانسون ملقب به راک در چندین فیلم سینمایی اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی از جمله Doom و Rampage ایفای نقش کرده است و به‌تازگی، خبر از ساخت یک فیلم سینمایی جدید بر اساس یک بازی ویدیویی مشهور داده است. بنابر گفته‌های وی، بازی بسیار مشهور و مهیجی است که قرار است به پرده سینماها بیاید.

به نقل از مجله Men’s Journal، دواین جانسون که به‌شدت مشغول بازی در نقش بلک آدام است؛ خبر از ایفای نقش در یک فیلم جدید داد. او در مصاحبه گفت که امکان صحبت در مورد این فیلم سینمایی را ندارد؛ اما یکی از بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های موجود به فیلم تبدیل می‌شود. گمانه‌زنی‌های مختلفی پس این مصاحبه مطرح شده است و عده‌ای باور دارند که منظور او سری Gears of War است. راک می‌گوید:

Dwayne-Johnson-Rockنمی‌توانم بگویم کدام بازی را به فیلم تبدیل می‌کنیم؛ اما (فیلم) امسال معرفی می‌شود. ما قرار است یکی از بزرگ‌ترین و خفن‌ترین بازی‌ها را به صفحه سینما بیاوریم؛ گیمی که سالها آن را بازی کرده‌ام. فوق‌العاده برای معرفی بازی به طرفداران سراسر جهان هیجان‌زده‌ام و البته که می‌خواهیم این کار را به‌درستی توسط دوستان گیمرمان انجام دهیم؛ اما واقعاً در حال ساخت یک فیلم فوق‌العاده هستیم.

راک دواین جانسون بازی ویدیویی

راک به کدام بازی ویدیویی مشهور اشاره می‌کند؟

راک در این مصاحبه به مجموعه بازی Madden اشاره کرد و گفت که او یکی از طرفداران این مجموعه بازی ورزشی است. از آنجایی که ساخت یک فیلم سینمایی در مورد بازی Madden منطقی به نظر نمی‌رسد؛ بهتر است این گزینه را کنار بگذاریم. تعدادی از اینسایدرها به ساخت فیلم گاد آف وار اشاره کرده‌اند و گفته‌اند که او مناسب نقش کریتوس نیست. این توییت‌ها باعث شده تا افرادی فکر کنند که فیلم God of War واقعاً ساخته می‌شود. عده‌ای هم می‌گویند که راک برای بازی در فیلم سینمایی گیرز آو وار مناسب است و اشاره او به ساخت چنین فیلمی است.

در حال حاضر منظور دواین جانسون (راک) از یک بازی ویدیویی مشهور مشخص نیست. بنابر صحبت‌های وی، فیلم سینمایی جدید امسال معرفی می‌شود و جزئیات کافی را دریافت خواهیم کرد. راک علاوه بر صحبت در مورد بازی جدید، چالش‌های نقش بلک آدام از دنیای دی‌سی را تشریح کرده است و می‌گوید که دوران بسیار شلوغی را می‌گذارند. او در دو فیلم سینمایی دیگر هم ایفای نقش می‌کند و هر روز هم به تمرین‌های بدن‌سازی شدیدی می‌پردازد و این روتین روزانه، باعث آمادگی بدنی و ذهنی او برای نقش بلک آدام شده است. راک مدتی پیش به بازی فورتنایت اضافه شد. نظر شما در مورد این گفته‌ها چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*