کالاف دیوتی وارزون 2 در حال ساخت است و برای نسل نهم منتشر می‌شود


Matin 6 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

اکتیویژن در طی چند سال اخیر، استراتژی انتشار بازی های کالاف دیوتی را تغییر داده است. انتشار کالاف دیوتی وارزون به صورت رایگان نشان داد که این شرکت به دنبال سود بیشتر با مدل‌های جدید کسب و کار است. کالاف دیوتی موبایل هم نمونه دیگری از تغییر سیاست کلی اکتیویژن در قبال Call of Duty بود و بنابر گزارش تازه‌ای، روند انتشار بازی‌های رایگان ادامه خواهد یافت. بلومبرگ از ساخت کالاف دیوتی وارزون 2 برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر خبر داده است.

بلومبرگ دیروز گزارش تازه‌ای منتشر کرد و برنامه اکتیویژن برای انتشار بازی‌های بعدی کالاف دیوتی را تشریح کرد. بنابر گزارش، سه کالاف دیوتی بعدی برای پلی استیشن منتشر می‌شوند و پس از آن در مورد انحصاری شدن بازی‌ها برای ایکس باکس تصمیم گرفته می‌شود. یکی از این بازی‌ها، Call of Duty Warzone جدید بود که این اولین بار است در مورد آن می‌شنویم. وارزون 2 قرار است برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر با گرافیک بهتر و گیم پلی ارتقاءیافته منتشر شود.

پس از اعلام ساخت کالاف دیوتی وارزون 2، جامعه‌ی طرفداران کالاف دیوتی شروع به گمانه‌زنی در مورد بازی کردند. تام اندرسون، افشاگر معروف کالاف دیوتی و بتلفیلد، در صفحه توییتر خود نوشت که وارزون 2 تنها برای نسل نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود. او معتقد است که اکتیویژن از پس ارتقاء وارزون فعلی برای نسل جدید برنیامده است و تصمیم به انتشار یک بازی جداگانه گرفته است. این اثر سال آینده میلادی منتشر می‌شود و با این حساب، پشتیبانی اکتیویژن از نسل هشتم و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پایان می‌پذیرد.

کالاف دیوتی وارزون 2 Call of Duty

کالاف دیوتی وارزون 2 در انحصار نسل نهم

از آنجایی که هدف اکتیویژن، ارائه بازی با گرافیک مناسب و برطرف کردن مشکلات است؛ امکان انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 برای نسل هشتم وجود ندارد. عده‌ای از تام اندرسون پرسیده‌اند که هنوز تعداد زیادی از کنسول‌های نسل هشتم استفاده می‌کنند و او در جواب گفته است که تعداد بازیکنان نسل نهم تا سال آینده میلادی به 50 میلیون نفر می‌رسد و دلیل ادامه پشتیبانی از نسل هشتم، پاندمی کرونا و کمبود تعداد کنسول‌ بوده است. این روند قرار است سال آینده میلادی به اتمام رسد و رسماً پشتیبانی از نسل نهم شروع شود.

گزارش‌ها حاکی از ساخت Call of Duty جدید توسط Infinity Ward است. این استودیو مشهور در حال ساخت Modern Warfare 2 است و به دنبال انتشار آن در پاییز سال 2022 است. تام اندرسون معتقد است که این بازی همچنان مولتی پلتفرم باقی می‌ماند و با ورود به سال 2023، پشتیبانی از نسل هشتم اتمام می‌پذیرد. شایعاتی از ساخت وارزون برای موبایل منتشر شده است و دو سال آینده برای اکتیویژن بسیار شلوغ خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*