اپل macOS Monterey 12.2 را منتشر کرد


امید دلیری 7 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل macOS Monterey 12.2 را منتشر کرد. غول فناوری دومین به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل macOS Monterey که در ماه اکتبر عرضه شد را منتشر کرد. نسخه ی جدید بیش از یک ماه پس از انتشار به‌روزرسانی 12.1 عرضه شده است. به روزرسانی قبلی پشتیبانی از ویژگی SharePlay را به همراه داشت. اپل این ویژگی را در جریان رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند. سپس همراه با تماشای فیلم و تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی با هم تعامل داشته باشند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

macOS Monterey 12.2 را می‌توانید در تمامی مک های واجد شرایط دانلود و نصب کنید. برای دسترسی به این به روزرسانی وارد System Preferences و سپس Software Update شوید. این تنها به روزرسانی نیست که اپل امروز منتشر کرده است. غول فناوری به‌روزرسانی macOS Big Sur 11.6.3 را برای کسانی که هنوز از macOS Big Sur استفاده می کنند منتشر کرده است. همچنین به روزرسانی امنیتی MacOS Catalina Security Update 2022-001 را برای کسانی که از MacOS Catalina استفاده می‌کنند منتشر کرده است.

macOS Monterey‌ 12.2 یک به‌روزرسانی متمرکز بر رفع اشکال است. یادداشت‌های اپل هیچ اطلاعاتی جز اطلاعات عمومی رفع اشکال ندارند. هنوز لیست کامل به‌روزرسانی‌های امنیتی نسخه ی جدید در دسترس نیست. اما آنچه می دانیم این است که نسخه ی جدید مشکل امنیتی Safari را برطرف می کند. مشکلی که می‌تواند باعث شود تاریخچه مرور و جزئیات هویت شما در اختیار نهادهای مخرب قرار گیرد. لیست کاملی از اصلاحات امنیتی که در نسخه ی جدید هستند به زودی توسط اپل در دسترس خواهد بود.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*