اپل اولین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد


امید دلیری 9 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. غول فناوری به سمت نسل جدیدی از نسخه‌های بتای سیستم‌عامل مک خود رفته است. به این ترتیب اولین نسخه آزمایشی macOS 12.3 اکنون برای آزمایش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اولین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین کاربران این به روزرسانی آزمایشی را به روش over-the-air در دستگاه های ثبت شده خود در دسترس خواهند داشت. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً مدت کوتاهی بعد از نسخه توسعه دهندگان منتشر می شوند. این نسخه ها از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس خواهند بود.

یکی از ویژگی های مهم اولین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey ، اضافه شدن ویژگی کنترل جهانی – Universal Control می باشد. ویژگی که مدت هاست منتظر انتشار آن بودیم. اکنون اپل این ویژگی را در جدیدترین نسخه های آزمایشی سیستم عامل مک و آیپد اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد چندین دستگاه مک و آیپد را با یک ماوس و کیبورد کنترل کنند. این ویژگی ابتدا قرار بود پاییز منتشر شود ، اما اپل عرضه ی آن را به تعویق انداخت.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*