بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز همچنان در سال جاری ارائه خواهند شد


Matin 9 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اپیک گیمز فراهم کردن زمینه تجربه آثار مختلف به صورت رایگان است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این روند در سال جاری متوقف نشده و کاربران این فروشگاه می‌توانند در سال 2022 نیز بازی‌های مختلفی را بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت کنند.

فروشگاه Epic Games با وجود عمر کوتاه، به واسطه ویژگی‌های متعدد توانسته به اصلی‌ترین رقیب فروشگاه استیم تبدیل شود. این فروشگاه در کنار انتشار اختصاصی برخی از آثار مهم و میزبانی پدیده فرهنگی این روزها یعنی بازی Fortnite، به واسطه پیشنهاد‌های هیجان‌انگیز و تخفیف‌های قابل‌توجه، بسیاری از کاربران پلتفرم کامپیوتر را جذب کرده است. با این حال ویژگی که موجب شده بسیاری از بازیکنان به فروشگاه اپیک گیمز گرایش داشته باشند، بازی‌های رایگان متعددی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با پایان سال 2021، شرکت Epic آماری از عملکرد فروشگاه Epic Games در سال گذشته میلادی و برنامه‌های سال آینده این فروشگاه را منتشر کرده است. برای آن دسته از بازیکنانی که به طور مرتب به فروشگاه اپیک گیمز سر زده و بازی‌های رایگان آن را برای پیدا کردن آثار مطابق با سلیقه‌شان مرور می‌کنند، شرکت اپیک خبر‌های خوبی دارد. بر این اساس روند ارائه بازی‌های رایگان همچنان در سال 2022 ادامه پیدا می‌کند.

در سال 2021 فروشگاه Epic Games در مجموع 89 بازی مختلف با ارزش 2120 دلار را در اختیار کاربران خود قرار داده است. عرضه رایگان از طریق فروشگاه اپیک گیمز باعث شده رکورد تعداد بازیکنان همزمان 76 بازی شکسته شود. بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت Epic، تعداد 765 میلیون نسخه از بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games توسط کاربران دریافت شده است.

شرکت اپیک در ادامه گزارش خود آمار جالب‌توجه دیگری نیز منتشر کرده است. بر این اساس کاربران فروشگاه اپیک گیمز مجموعا 6.2 میلیارد ساعت را به تجربه آثار این فروشگاه اختصاص داده‌اند. در طول تخفیف‌های سال نوی میلادی تعداد 159 میلیون آیتم‌های مختلف به فروش رسیده که این عدد نسبت به سال گذشته با رشد 14 درصدی رو‌به‌رو شده است. در سال 2021 بیش از 194 میلیون کاربر در فروشگاه اپیک گیمز ثبت نام کردند. این تعداد در مقایسه با سال 2020، به میزان 34 میلیون افزایش یافته است. برای دریافت آمار و ارقام بیشتر می‌توانید به پست مربوطه در بلاگ شرکت اپیک مراجعه کنید.

بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز

بازی GTA 5 یکی از بزرگترین بازی‌های فروشگاه اپیک گیمز است

شرکت اپیک در سال گذشته با معرفی Epic Achievements پروفایل کاربران را متحول کرد. حال این شرکت قصد دارد در سال جاری این امر را تقویت کند. بهبود Library و مدیریت دانلود یکی از اولویت‌های اصلی فروشگاه Epic Games است. به این واسطه گزینه‌های بیشتری برای مرتب کردن Library در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این شرکت اپیک گزینه‌ای برای سامان‌دهی و صف‌بندی بازی‌های در حال دانلود ارائه خواهد کرد. سایر ویژگی‌های آینده فروشگاه اپیک گیمز عبارتند از:

  1. ادامه اضافه کردن ویژگی‌های اجتماعی شامل چت صوتی در پارتی‌ها
  2. ویژگی‌های مربوط به جامعه بازیکنان با رتبه‌بندی‌ها و نظر‌سنجی‌های کاربر-‌محور
  3. Game Hub برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازی‌های مختلف
  4. گسترش Epic Wallet به دیگر مناطق دنیا
  5. بهبود سرعت و عملکرد لانچر

شرکت Epic از زمان آغاز به کار اپیک گیمز در سال 2018، همواره در حال تغییر این فروشگاه است. ویژگی‌هایی همچون امکان استفاده از Spotify و پشتیبانی از ماد به مرور زمان به این فروشگاه اضافه شده‌اند. علاوه بر این شرکت اپیک قرارد‌اد‌های حق انتشار انحصاری برخی از آثار بزرگ سال‌های اخیر را ثبت کرده است. در سال جاری بازی‌هایی همچون Sifu ،Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin و Saints Row از طریق فروشگاه مذکور در دسترس کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد تعهد فروشگاه اپیک گیمز به ارائه بازی‌های رایگان در سال جاری چیست؟ آیا شما هم از این فروشگاه استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*