مدیر واتس‌اپ تأیید کرد که انتشار اپلیکیشن مخصوص آیپد این پیام رسان یک احتمال است


امید دلیری 10 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدیر واتس‌اپ تأیید کرد که انتشار اپلیکیشن مخصوص آیپد این پیام رسان یک احتمال است. به گفته Will Cathcart ممکن است در آینده ای نزدیک ، نسخه آیپد این پیام رسان عرضه شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Will Cathcart در مصاحبه با وبسایت The Verge گفته : مردم مدت‌هاست که درخواست اپلیکیشن مخصوص آیپد را دارند. این شرکت دوست دارد این کار را انجام دهد. اگرچه Will Cathcart به تاریخ انتشار اپلیکیشن مخصوص آیپد این پیام رسان اشاره ای نکرد و متعهد به انتشار آن نشده است. اما به نظر می رسد شرکت متا در حال حاضر ساختار زیربنایی برای ایجاد آن را دارد.

او گفته : ما کارهای زیادی روی فناوری پشتیبانی از چندین دستگاه انجام دادیم. نسخه وب و اپلیکیشن های دسکتاپ ما اکنون این قابلیت را دارند. اگر قابلیت چند دستگاه – multi-device را روشن کنیم، می‌توانیم تلفنم خود را خاموش کنیم یا اتصال به شبکه‌ را قطع کنیم. اما همچنان پیام‌ها را روی دسکتاپ خود دریافت کنیم. این امر برای یک اپلیکیشن تبلت بسیار مهم است. اینکه حتی اگر تلفن شما روشن نباشد ، قادر به استفاده باشد. بنابراین فناوری اساسی وجود دارد.

در حال حاضر واتس‌اپ در آیفون، دسکتاپ و وب در دسترس است. اما اپلیکیشن مخصوص آیپد این پیام رسان وجود ندارد. واتس‌اپ در حال آزمایش پشتیبانی چند دستگاهی – multi-device می باشد. این ویژگی به نسخه‌های دسکتاپ و وب اپلیکیشن اجازه می‌دهد بدون آیفون استفاده شود. در واقع عملکردی که راه را برای نسخه ی آیپد این پیام رسان هموار می‌کند. شرکت متا، فیس‌بوک را روی آیپد در دسترس قرار داده است. اما واتس‌اپ و اینستاگرام علی‌رغم درخواست بسیاری از کاربران هرگز نسخه ی مخصوص آیپد نداشته اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*