ویژگی‌های بازی Sonic Frontiers سری سونیک را وارد مرحله جدیدی خواهند کرد


Matin 10 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سرپرست تیم نو‌آوری بازی Sonic Frontiers یعنی تاکاشی ایزوکا، گفته است که تیم تولید این اثر قصد دارد با استفاده از ویژگی‌های آن «نوع کاملا جدیدی از تجربه بازی‌های Open-World پدید بیاورد».

در جریان رویداد The Game Awards 2021، شرکت Sega اقدام به معرفی اثری جدید از سری Sonic تحت عنوان Sonic Frontiers کرد. این اثر اولین بازی از مجموعه مذکور است که تجربه‌ای ‌Open-World ارائه می‌دهد. در واقع بازی سونیک فرانتیرز گیم‌پلی پلتفرمینگ سری سونیک را به شیوه‌ای جدید، از نو تعریف خواهد کرد. بدون شک طرفداران و علاقه‌مندان سری Sonic مشتاقانه منتظر انتشار بازی مذکور هستند. شرکت سگا با این محصول جاه‌طلبانه خود اهداف بزرگی را دنبال می‌کند که باعث شده اعضای تیم تولید، همانند بازیکنان، نسبت به این بازی هیجان‌زده باشند.

تاکاشی ایزوکا، سرپرست تیم نو‌آوری بازی Sonic Frontiers اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar داشته است. او در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که تیم سازنده بازی سونیک فرانتیرز، در قالب این اثر خود را برای خلق محصولی کاملا جدید تحت فشار قرار داده است. تاکاشی ایزوکا در این باره گفته است: «با بازی Sonic Frontiers، ما خودمان را به چالش می‌کشیم که سبک کاملا جدیدی از اکشن ماجراجویی سری سونیک را ارائه کنیم. ما یک بار دیگر دنیای سری Sonic را گسترش می‌دهیم و به منظور خلق تجربه‌ای کاملا جدید از آثار Open-World، محیط‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای را معرفی خواهیم کرد».

ویژگی‌های بازی Sonic Frontiers

تیم سازنده بازی Sonic Frontiers توجه زیادی به جزئیات داشته است

تاکاشی ایزوکا در ادامه اضافه کرده است که تیم سازنده بازی سونیک فرانتیرز قصد دارد، به واسطه این اثر «سری سونیک را وارد مرحله جدیدی کند». به منظور تحقق این امر، شرکت سگا بهبود‌های مختلفی را اعمال کرده و ویژگی‌های جدیدی را به سیستم‌های مبارزه و حرکت سری Sonic اضافه کرده است. بدون شک تبدیل شدن به اثری Open-World نقش بسزایی در تحول مجموعه مذکور داشته است.

تاکاشی ایزوکا در این مورد به رسانه GamesRadar گفته است: «ما روی ورود سری سونیک به مرحله جدیدی تمرکز داشتیم و در عین حال اطمینان حاصل کردیم که با وجود خلق نوع جدیدی از ماجراجویی‌ها، سونیک همچنان همان شخصیتی باشد که طرفداران می‌شناسند و به آن علاقه دارند. ما توجه زیادی به کوچک‌ترین جزئیات سونیک داشتیم تا مطمئن شویم که سرعت و ویژگی‌های اصلی همواره ثابت می‌مانند. در قالب بازی Sonic Frontiers، ما سبک‌های مبارزه جدیدی را معرفی می‌کنیم تا مهارت‌ها و چابکی سونیک را به میدان نبرد اضافه کنیم. همچنین گزینه‌های اکتشاف جدید آشکارا با ماهیت سریع بودن او همخوانی خواهند داشت».

بازی سونیک فرانتیرز در سه‌ماهه چهارم سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ویژگی‌های بازی Sonic Frontiers چیست؟ آیا موافق تغییر ساختار این اثر هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*