ماد جدید God of War قیافه کریتوس را به سلیقه شما تغییر می‌دهد


Matin 11 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

پروژه‌ها و مادهای مختلفی از بازی God of War در حال آپلود شدن داخل سایت نکسوس ماد هستند. تعدادی از مادهای گاد آف وار، گرافیک و نورپردازی را بهتر می‌کنند و عده‌ای هم تنها فایل ذخیره بازی را به اشتراک گذاشته‌اند؛ اما پیدا می‌شود افرادی که ظاهر کریتوس را تغییر می‌دهند. پس از آنکه ریش کریتوس با ماد God of War تراشیده شد؛ وقت آن رسیده که ظاهر خدای جنگ را طبق سلیقه خود تغییر داد و ماد جدید، اجازه‌ی تغییرات اساسی و عجیب را در قیافه او می‌دهد.

Speclizer از جمله مادسازهایی است که به یافتن رازهای و تصاویر استفاده نشده از بازی‌ها می‌پردازد و به‌تازگی هم فایل‌های مخفی لست آو آس را پیدا کرده بود. او با انتشار بازی God of War برای کامپیوتر، تصمیم به ساخت مادهای عجیب گرفت و حال ابزاری برای ویرایش ظاهر شخصیت‌ها توسعه داده است. این ابزار دارای قابلیت‌های ویژه‌ای مانند حالت عکاسی ویژه و همچنین ویرایشگر مدل شخصیت‌ها است. این ویرایشگر به بازی‌کننده اجازه تغییر مکان و اندازه اندام‌های مختلف بدن را می‌دهد.

افراد زیادی با استفاده از ماد جدید God of War، تصاویری ترسناک و مضحک را ساخته‌اند. برای نمونه یکی از افراد، دهان کریتوس را به‌اندازه یک غول افزایش داده و همچنین چشمانش را از حدقه بیرون آورده است. انواع و اقسام بلاها را می‌توانید سر کریتوس بیاورید و حتی دهان او را حذف کنید یا تصمیم بگیرید که هیچ لباسی به تن نداشته باشد. ماد God of War به‌صورت رایگان در اختیار همگان نیست و باید عضویت ماهانه سرویس پاترئون این مادساز را با قیمت 14 دلار خریداری کنید.

ماد God of War

تغییر قیافه کریتوس با ماد God of War

کار با ماد جدید گاد آو وار هم برای افراد ناآشنا با نحوه ساخت ماد، ساده نیست و لازم است دانش مناسبی در این زمینه داشته باشید؛ وگرنه کریتوس را به یک هیولا بی شاخ و دم تبدیل خواهید کرد. انتشار بازی گاد آف برای کامپیوتر با استقبال میلیون‌ها نفر همراه شده و بنابر آمارهای ثبت‌شده، پورت PC بازی God War موفق‌ترین پروژه انتشار بازی سونی برای استیم بوده است. به‌تازگی اولین آپدیت پابجی هم منتشر شده که مشکل پر شدن رم را برطرف می‌کند.

پورت بازی گاد آو وار برای کامپیوتر دارای مشکلاتی است که کوری بارلوگ، کارگردان بازی، دلیل وجود این ایرادات را ناشر بازی که همان سونی است می‌داند. میزان فروش پابجی از مرز یک‌میلیون نسخه در استیم گذشته است و وقت مناسبی است که ماجراجویی در افسانه‌های نورس باستان را شروع کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*