استودیو Asobo محتوا‌های تازه بازی Microsoft Flight Simulator و را معرفی کرده است


Matin 13 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Asobo اقدام به معرفی محتوا‌های تازه بازی Microsoft Flight Simulator و برنامه‌هایش برای سال آینده کرده است.

سری Microsoft Flight Simulator نامی شناخته شده برای علاقه‌مندان به آثار شبیه‌ساز پرواز است. پس از انتشار بازی Flight Simulator X در سال 2006، به مدت 14 سال اثر تازه‌ای از این سری در دسترس قرار گرفت. در نهایت در سال 2020، استودیو اسوبو اقدام به انتشار بازی Microsoft Flight Simulator برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس کرد. حال پس از گذشت 17 ماه از انتشار بازی مذکور، استودیو Asobo به شرح آینده اثر مذکور پرداخته است.

مهم‌ترین محتواهایی که به بازی مایکروسافت فلایت سیمولیتور اضافه خواهند شد، هلیکوپتر‌ها هستند. بر اساس برنامه‌های استودیو اسوبو، در پایان سال 2022 این محتوا‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت. از زمان انتشار بازی Microsoft Flight Simulator، بازیکنان بسیاری خواهان اضافه شدن هلیکوپتر‌ها بودند. اما این اثر بر اساس هواپیما‌ها طراحی شده است. بنابراین در دسترس قرار دادن هلیکوپتر‌ها، یک چالش واقعی برای سازندگان بازی مذکور بوده است.

علاوه بر هلیکوپتر‌ها، استودیو Asobo موارد هیجان‌انگیزی را در قالب آپدیت‌های بازی مایکروسافت فلایت سیمولیتور ارائه می‌کند. بر این اساس استودیو اسوبو توجه ویژه‌ای به استرالیا داشته و محتوا‌های مربوط به آن از روز گذشته در دسترس قرار گرفته‌اند. پس از این، سازندگان بازی Microsoft Flight Simulator به سراغ کشور‌های اسپانیا و پرتغال رفته و در ماه مارس بازیکنان به محتوا‌های مربوط به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. نقشه بازی مایکروسافت فلایت سیمولیتور به طور خودکار با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای ایجاد می‌شود. با این حال برخی مناطق با واقعیت تطابق نداشته و لازم است استودیو Asobo تغییرات لازم را ایجاد کند. قبلا این امر در مورد کشور‌هایی از جمله ژاپن و بریتانیا انجام شده است.

محتوا‌های تازه بازی Microsoft Flight Simulator

هواپیما‌های تازه در بازی Microsoft Flight Simulator

استودیو اسوبو قصد دارد تعدادی هواپیما‌ی جدید به بازی Microsoft Flight Simulator اضافه کند. این استودیو از هواپیما‌های جدید با نام Famous Flyers و Local Legends نام می‌برد. بسیاری از هواپیما‌های تازه بازی مایکروسافت فلایت سیمولیتور هنوز معرفی نشده‌اند. با این حال هواپیمای Fokker FVII از روز گذشته در دسترس قرار گرفته است. همچنین هواپیمای Antonov AN2 در تاریخ 31 مارس (11 فروردین 1401) اضافه خواهد شد. در سال گذشته هواپیما‌های Boeing FA18 Super Hornet و Pilatus PC6 Porter در اختیار بازیکنان قرار گرفتند.

استودیو اسوبو از زمان انتشار بازی MFS به پشتیبانی از این اثر ادامه داده است. حتی شرکت‌های ترد پارتی نیز به استودیو مذکور یاری رسانده و بازی مذکور را بهبود بخشیده‌اند. به این واسطه محتواهایی از جمله 1290 فرودگاه، 281 هواپیما، 545 به روز رسانی مناظر و 76 پک ماموریت‌ها به بازی مایکروسافت فلایت سیمولیتور اضافه شده‌اند.

نظر شما در مورد محتوا‌های تازه بازی MFS چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید و منتظر اضافه شدن موارد جدید هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*