آپدیت جدید Forza Horizon 5 گرافیک نسخه کامپیوتر را افزایش می‌دهد


Matin 15 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Forza Horizon 5 مدت‌هاست منتشر شده و بازی‌کنان، اوقات مفرحی با آن سپری کرده‌اند. از مسابقات مهیج گرفته تا گردش در نقشه وسیع و گسترده مکزیک؛ فورتزا هورایزن 5 غنی از محتوای باکیفیت است. این تجربه البته برای همگان یکسان نیست و نسخه کامپیوتر بازی دارای مشکلات و باگ‌هایی است که باعث به هم خوردن تجربه بازی شده است. استودیو پلی‌گراند گیمز با انتشار آپدیت جدید Forza Horizon 5 به حل مشکلات فنی پرداخته و گرافیک نسخه PC را افزایش داده است.

آپدیت جدید Forza Horizon 5 که برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده است؛ باگ‌ها متعددی را برطرف می‌کند و پایداری کلی بازی را بهبود می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های این آپدیت، بهبود کیفیت بافت‌های دوردست. هنگامی‌که فورتزا هورایزن 5 را با حالت گرافیک اولترا بازی کنید، شاهد افت کیفیت گرافیکی بافت‌های دورتر خواهید بود. بسیاری از بازی‌کنان گزارش داده‌اند که محیط دوردست به‌‌درستی بارگیری نمی‌شود و کیفیت آن کم است. آپدیت جدید باهدف حل این مشکل منتشر شده است و می‌توانید بهترین تجربه ممکن را پیدا کنید.

آپدیت جدید Forza Horizon 5

آپدیت بزرگ Forza Horizon 5 منتشر شد

بنابر فهرست تغییرات منتشر شده، بخشی از آپدیت به بهبود پایداری بازی تعلق دارد. برای نمونه میزان استفاده از حافظه رم متعادل شده است و اروری که باعث کرش کردن نسخه استیم بازی می‌شد هم رفع شده است. بیشترین تغییرات مربوط به حالت چند نفره Forza Horizon 5 است که موردانتقاد قرار گرفته بود. پایداری سرورها ارتقا یافته و همچنین پهنای باند بیشتری در اختیار بازی‌کنان قرارگرفته تا بتوانند همراه دوستانشان بازی کنند.

یکی دیگر از مشکلات هم قطعی مداوم از بخش آنلاین به نام Horizon Life بود و با توجه به ارتقا سرور، انتظار بهبود را داریم. همچنین پیام Finding a Session که به‌صورت مداوم رو صفحه‌نمایش داده می‌شد و کنار نمی‌رفت؛ پاک شده است. باگ‌های بسیار زیادی برطرف شده‌اند که اکثر آن‌ها در بخش چندنفره به چشم می‌آمد و حتی اعتراض بازی‌کن شماره یک فورتزا هورایزن 5 را به همراه داشت. گرافیک نسخه کامپیوتر و میزان فریم هم با آپدیت جدید Forza Horizon 5 پیدا کرده است. در صورتی که امکان تجربه بازی با حالت اولترا یا مانیتورهای عریض را نداشتید؛ حال وقت آن است که به‌روزرسانی جدید را دریافت کنید.

بخش آخر تغییرات هم به خودروها و سیستم‌های بازی اختصاص دارد. انواع نواقص بازی و رخنه‌های موجود برطرف شده است و می‌توان تجربه‌ای مناسب از بازی فورتزا هورایزن 5 داشت. آپدیت جدید Forza Horizon 5 به‌صورت رسمی برای کنسول و کامپیوتر منتشر شده است و می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*