انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League تا سال 2023 به تعویق افتاد


Matin 15 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Warner Media تصمیم گرفته که انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را تا سال آینده میلادی به تعویق بیندازد.

استودیو Rocksteady در قالب سری Batman: Arkham، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازی‌های ابر‌قهرمانی ارائه کرد. پس از سری مذکور، این دست آثار را برای همیشه تغییر کردند. پس از انتشار بازی Batman: Arkham Knight در سال 2015، استودیو راک استدی برای سال‌ها اثر تازه‌ای را معرفی نکرد. این امر باعث شد که شایعات مختلفی در این باره منتشر شود. از جمله این شایعات ساخت یک بازی اقتباسی از شخصیت سوپرمن است. در نهایت این روند در سال 2020 تغییر کرد. استودیو Rocksteady به صورت رسمی محصول تازه خود یعنی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را معرفی کرد.

این بازی دورانی را به نمایش می‌کشد که برینیاک به زمین حمله کرده است. در این دوره بسیاری از مردم و اعضای جاستیس لیگ یعنی سوپرمن، فلش و گرین لنترن تحت کنترل او قرار دارند. در این شرایط دیگر ابر‌قهرمانی برای نجات دنیا باقی نمانده است. به همین دلیل وقت آن رسیده که گروهی از کاراکتر‌های منفی دنیای دی سی، در قالب گروه جوخه انتحار، کره زمین را از چنگ برینیاک نجات دهند. این گروه از هارلی کوئین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و کینگ شارک تشکیل شده است. انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در ابتدا برای زمان نامشخصی از سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود. حال گزارشاتی منتشر شده که از تاخیر در انتشار بازی مذکور خبر می‌دهند.

به تعویق افتادن انتشار بازی سوساید اسکواد چندان غیر‌منتظره نیست. این امر از آن جهت بوده که شرکت برادران وارنر چندین بازی بزرگ را در سال جاری منتشر خواهد کرد. در کنار بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga، دو اثر مورد‌انتظار یعنی بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy در تاریخ نامشخصی از سال جاری در دسترس قرار می‌گیرند.

در مورد دلایل تاخیر در انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League، پاندمی کرونا تاثیر زیادی روی روند ساخت این اثر داشته است. بسیاری از استودیو‌های شرکت Warner Bros، در پروسه تغییر سبک کاری به دور‌کاری با مشکل رو‌به‌رو بوده‌اند. به این واسطه تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌های شرکت مذکور تغییر کرده است. بر این اساس انتشار بازی Hogwarts Legacy به سال جاری منتقل شده و بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga تا پیش از ماه آوریل منتشر نخواهد شد.

انتشار بازی Suicide Squad Kill The Justice League

آنتاگونیست‌های بازی سوساید اسکواد، اعضای جاستیس لیگ هستند

علاوه بر این گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت TT Games، سازنده سری بازی‌های Lego، در شرایط بحرانی قرار دارد. در یکی از این گزارشات آمده، بنیان‌گذار شرکت مذکور به این دلیل که کارمندان می‌خواهند در زمان مقرر محل کار را ترک کنند، سر آن‌ها فریاد می‌زند. امیدواریم که این شرایط گریبان‌گیر استودیو راک استدی نشود.

اولین گیم‌پلی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در جریان مراسم The Game Awards 2021 نمایش داده شد. علاوه بر برینیاک، در اثر مذکور باید با نسخه شیطانی سوپرمن و دیگر اعضای لیگ عدالت مبارزه کنید. هر یک از کاراکتر‌های قابل کنترل، اسلحه و توانایی‌های خاص خود را دارند. با این وجود که بازی مذکور جزو آرکام‌ورس است، اما گیم‌پلی و مبارزات متفاوت با آثار قبلی راک استدیو است. بدون شک زمان اضافه به بهبود کیفیت بازی Suicide Squad: Kill The Justice League منجر خواهد شد.

نظر شما در مورد به تعویق افتادن انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League تا سال آینده چیست؟ آیا نمایش‌های این اثر توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*