اپل تی وی پلاس پنج نامزد دریافت جایزه در مراسم 2022 Bafta film بدست آورد


امید دلیری 16 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پنج نامزد دریافت جایزه در مراسم 2022 Bafta film بدست آورد. مراسم بفتا در بریتانیا، پنج نامزد دریافت جایزه را برای فیلم‌های اپل تی وی پلاس اعلام کرده است. سه نامزدی آن برای فیلم CODA می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل تی وی پلاس با بیش از دو برابر شدن نامزدی فیلم در سال 2021، اکنون در پنج بخش بفتا، از نویسندگی تا بازیگری، رقابت می کند. مراسم بفتا دو فیلم اپل را به رسمیت شناخت که فیلم CODA نامزدی در بخش‌های اصلی را به دست آورد. نامزد های اپل تی وی پلاس در مراسم 2022 Bafta film :

  • بهترین فیلمنامه اقتباسی – فیلم CODA ساخته Sian Heder
  • بهترین بازیگر نقش اول زن – Emilia Jones برای فیلم CODA
  • بهترین بازیگر نقش اول مرد – Mahershala Ali برای فیلم آوار قو – Swan Song
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – Troy Kotsur برای فیلم CODA
  • بهترین فیلمبرداری – Bruno Delbonnel برای فیلم تراژدی مکبث – The Tragedy of Macbeth

2022 Bafta film همچنین دارای یک جایزه جداگانه به نام EE Rising Star Award می باشد. برنده ی این جایزه با توجه به رأی مردم انتخاب می شود. در بین نامزدهای امسال ، Ariana DeBose قرار دارد. او بیشتر برای بینندگان +Apple TV برای نقش تکراری اش در سریال Shmigadoon شناخته شود. او نفش معلم مدرسه شهر را بازی می کند.

2022 Bafta film مراسم جایزه تلویزیونی جداگانه ای دارد و نامزدهای آن در 30 مارس 2022 اعلام می شود. جوایز فیلم بفتا در مراسمی در 13 مارس 2022 اهدا می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*