شایعه: ساخت بازی Bully 2 علی‌رغم توسعه GTA 6 شروع شده است


Matin 16 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت راک استار پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و خبری که طرفداران مدت‌ها منتظرش بودند را منتشر کرد. ساخت بازی GTA 6 توسط وب‌سایت راک‌استار تائید شد و فهمیدیم که توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود. استودیو نه‌تنها ساخت شماره بعدی مجموعه جی تی ای را تائید کرد؛ بلکه زمان انتشار ریمستر GTA V برای نسل نهم را رسماً اعلام کرد. در میان این دو خبر خوب، یکی از اینسایدرها از ادامه ساخت بازی Bully 2 خبر داده است.

شایعات زیادی در مورد ساخت Bully 2 در طی ماه‌های گذشته منتشر شده است. گزارش ماه گذشته به توسعه بولی 2 در سال 2009 اشاره کرد و بنابر ادعای مطرح‌شده توسط توسعه‌دهندگان سابق راک استار؛ ایده‌های آن بازی هنگام ساخت Red Dead Redemption 2 استفاده شد. تام اندرسون از افشاگرانی که اسم او روی زبان رسانه‌ها افتاده است و ادعاهای درستی مطرح می‌کند؛ خبرهایی از ادامه روند توسعه بازی Bully منتشر کرده است.

تام اندرسون پس از تائید ساخت GTA 6 به سؤال صفحه توییتر Bully 2 Source که توسط یکی از طرفداران ایجاد شده است؛ پاسخ داد. این صفحه از اندرسون پرسید که آیا ادعاهای مطرح‌شده توسط وی اشتباه بوده‌اند و اینکه آیا او کاربران توییتر را دست انداخته است؟ زیرا که راک استار رسماً گفته است که جی تی ای 6 به هدف اصلی این استودیو تبدیل شده و تمام منابع به این بازی تعلق خواهد گرفت. تام اندرسون بار دیگر پای ادعای خود ایستاده است و اخبار ساخت بولی 2 را تائید کرد. این افشاگر معروف در پاسخ به این کاربر گفته است:

 آن‌ها تنها گفتند که GTA 6 در حال ساخت است و کجا گفته شده که این بازی نقطه توجه بعدی آن‌ها است؟ من هنوز به حرف خود در مورد بولی پایبندم.

بازی Bully 2 بازی GTA 6

راک استار به فکر ساخت بازی Bully 2 است

گفتگو میان اندرسون و این صفحه توییتر ادامه پیدا می‌کند و اطلاعات مهمی از میان صحبت‌های آن‌ها فاش می‌شود. برای نمونه اگر Bully 2 در حال ساخت باشد؛ راک استار چطور می‌تواند هم ساخت GTA 6‌ را ادامه دهد و هم به تولید محتوا برای رد دد آنلاین و جی تی ای آنلاین ادامه دهد؟ اندرسون در پاسخ به این سؤال گفته است که ساخت بازی جی تی ای 6 مدت‌هاست در جریان است و آن‌ها سبک مدیریت پروژه خود را تغییر نداده‌اند و بیانیه مطبوعاتی دیروز؛ تنها تائید توسعه بازی بود.

اندرسون در توییت‌های بعدی روی منابع خود پافشاری کرده است و از آنجایی که افشاگری‌های قبلی وی تائید شده‌اند؛ نمی‌توان به‌سادگی از کنار حرف‌هایش گذشت. گزارش ماه گذشته نشان داد که حدود نیم ساعت گیم پلی بازی Bully 2 توسط استودیو Rockstar New England ساخته شده بود و ایده پردازی در آخرین مراحل قرار داشت و همچنین تمرکز بسیار زیادی روی شخصیت‌ها و سیستم‌های جدید قرار داشت. در صورتی که ادعای مطرح‌شده صحیح باشد؛ احتمال انتشار بولی 2 در اواخر نسل نهم و مشابه روند انتشار رد دد ریدمپشن 2 وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*