شرکت الکترونیک آرتز در حال ساخت چندین بازی معرفی نشده است


Matin 17 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن که به عنوان مدیر مالی در شرکت الکترونیک آرتز فعالیت می‌کند، در مصاحبه جدید خود به پروژه‌های معرفی نشده و دیدگاه این شرکت نسبت به تصاحب‌های اخیر صنعت ویدیو گیم پرداخته است.

شرکت EA در چند هفته گذشته برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است. برای مثال این شرکت قصد دارد مهم‌ترین محصول خود یعنی بازی Battlefield 2042 را با آپدیت‌های مختلف بهبود ببخشد. این اثر انتشار موفقی نداشت و بازیکنان زیادی از آن ناراضی هستند. با این حال شرکت Electronic Arts و ‌استودیو DICE نسبت به عملکرد موفق آن در طولانی مدت مطمئن هستند. حال گزارشاتی منتشر شده که طبق آن‌ها شرکت الکترونیک آرتز مشغول آماده‌سازی چندین بازی جدید است.

در جریان گزارش مالی شرکت EA مربوط به سه‌ماهه اخیر، مدیر مالی این شرکت یعنی بلیک یورگنسن، اعلام کرده است که چند پروژه معرفی نشده در حال ساخت هستند. بازی اقتباسی از جنگ ستارگان که استودیو Respawn Entertainment مسئولیت تولید آن را بر‌عهده دارد، جزو این دسته از پروژه‌ها محسوب نمی‌شود. علاوه بر این، بلیک یورگنسن اشاره کرده که شرکت Electronic Arts علاقه‌مند به جذب دیگر استودیو‌ها و شرکت‌ها برای رشد محصولاتش است.

وی در این باره گفته است: «ما مشغول ساخت بازی جدیدی از سری Need for Speed هستیم. به جز این اثر، سه یا چهار بازی دیگر نیز در حال تولید هستند که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده‌ایم. ما همواره از طریق روش‌هایی همچون ساخت بازی‌های جدید، خلق IPهای تازه و تصاحب استودیو‌ها و شرکت‌ها، تلاش می‌کنیم تا سال به سال فهرست محصولاتمان را گسترش دهیم. هم‌اکنون در حال جمع‌بندی در اختیار گرفتن مالکیت دیگران هستیم، اما این بدان معنا نیست که در آینده این برنامه را دنبال نکنیم».

سری Need For Speed

بازی جدیدی از سری Need For Speed منتشر خواهد شد

اخیرا شرکت‌های مایکروسافت و سونی با پرداخت مبالغ هنگفت، به ترتیب شرکت اکتیویژن بلیزارد و استودیو بانجی را تصاحب کرده‌اند. در این شرایط بسیاری از بازیکنان انتظار دارند که شرکت EA به عنوان یکی از فعالین مهم صنعت ویدیو گیم، روندی مشابه را در پیش بگیرد. سال گذشته این شرکت، استودیو Codemasters را به مالکیت خود در آورد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی آثار تازه شرکت الکترونیک آرتز منتشر نشده است.

نظر شما در مورد بازی‌های جدید و معرفی نشده شرکت الکترونیک آرتز چیست؟ آیا بازی جدیدی از مجموعه‌های مشهور این شرکت معرفی شده یا از آثار کاملا تازه‌ای رو‌نمایی می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*