اپل تی وی پلاس موفق به کسب 6 نامزد دریافت جایزه در اسکار 2022 شد


امید دلیری 20 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس موفق به کسب 6 نامزد دریافت جایزه در اسکار 2022 شد. فیلم‌های اپل تی وی پلاس در 6 دسته ی مختلف در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه شدند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آکادمی علوم و هنرهای تصویری اسکار نامزدهای نود و چهارمین دوره خود را اعلام کرد. فیلم CODA و فیلم تراژدی مکبث – The Tragedy of Macbeth هرکدام 3 نامزدی کسب کرده اند. این فیلم ها در بخش‌های مختلف از بازیگری گرفته تا بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه در اسکار 2022 شده اند.

فیلم های CODA و تراژدی مکبث در دسته های زیر نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند :

  • بهترین فیلم : فیلم CODA
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد : Troy Kotsur در فیلم CODA
  • بهترین فیلمنامه اقتباسی : Sian Heder برای فیلم CODA
  • بهترین بازیگر مرد : Denzel Washington در فیلم تراژدی مکبث
  • بهترین فیلمبرداری : فیلم تراژدی مکبث
  • بهترین طراحی تولید : فیلم تراژدی مکبث

فیلم CODA در اسکار 2022 تاریخ سازی کرد. این فیلم همچنین اولین فیلم اپل تی وی پلاس است که نامزد بهترین فیلم اسکار شده است. همچنین اولین فیلمی است که با حضور بازیگران عمدتاً ناشنوا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم می شود. Troy Kotsur بازیگر نقش مکمل مرد این فیلم نیز تاریخ ساز شده است. او اولین بازیگر مرد ناشنوا است که نامزد اسکار شده است. 35 سال از زمانی که اسکار برای اولین بار از یک بازیگر زن ناشنوا تقدیر کرد می گذرد.

فیلم تراژدی مکبث به دلیل ظاهر متمایزش مورد تقدیر قرار گرفت. جوئل کوئن کارگردان این فیلم پیش از اعلام نامزدی فیلمش در اسکار 2022 گفته بود که هدفش این بوده است که حسی تئاتری به آن بدهد. او گفته بود : من می خواستم تا جایی که می توانم از رئالیسم دور شوم و بیشتر به سمت نمایش تئاتری بروم. من سعی می‌کردم همه چیز را از بین ببرم و همه چیز را به یک جوهره نمایشی تقلیل دهم، اما همچنان سینمایی باشد. برندگان اسکار در مراسمی در 27 مارس 2022 معرفی خواهند شد. این رویداد از شبکه ABC نمایش داده خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*