اپل دومین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد


امید دلیری 20 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل دومین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. غول فناوری به دور دوم چرخه نسخه بتای سیستم عامل جدید مک خود رسیده است. به این ترتیب دومین نسخه آزمایشی macOS 12.3 اکنون برای آزمایش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دومین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین کاربران این به روزرسانی آزمایشی را به روش over-the-air در دستگاه های ثبت شده خود در دسترس خواهند داشت. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً مدت کوتاهی بعد از نسخه توسعه دهندگان منتشر می شوند. این نسخه ها از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس خواهند بود.

اولین نسخه بتای macOS Monterey 12.3 در تاریخ 27 ژانویه در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. نسخه بتا عمومی آن نیز یک روز بعد در 28 ژانویه منتشر شد. ویژگی کنترل جهانی – Universal Control ، ویژگی کلیدی اضافه شده در نسخه ی قبلی بود. قابلیتی که با iPadOS 15.4 کار می کند تا فضای کاری کاربر را بزرگتر کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد چندین دستگاه مک و آیپد خود را که در کنار هم با یک ماوس و کیبورد کنترل کنند. تاکنون ویژگی جدیدی در دومین نسخه بتای 12.3 macOS Monterey مشاهده نشده است.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاه های اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*