بازی Riders Republic را به صورت رایگان تجربه کنید


Matin 21 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ubisoft به صورت رسمی اعلام داشت علاقه‌مندان بازی رایدرز ریپابلیک (Riders Republic) می‌توانند از این آخر هفته به مدت 4 روز این اثر را به صورت رایگان تجربه کنند.

بازی Riders Republic از تاریخ 21 الی 25 بهمن ماه (10 تا 14 فوریه) با تمامی محتوای منتشر شده تا به امروز، به صورت رایگان در دسترس دارندگان کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت؛ پلی استیشن و ایکس باکس قرار خواهد گرفت. متاسفانه این مدت محدود رایگان شامل پی سی و استیدیا نمی‌شود.

در این مدت تمام بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی خواهد بود. همچنین کاربران ایکس باکس برای تجربه این اثر و مشارکت با دیگر بازیکن‌ها در فعالیت‌های مختلف به اشتراک ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) نیاز خواهند داشت. از طرفی پری‌لود (Preload) بازی تنها برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. کسانی که در این مدت مشغول تجربه این اثر می‌شوند بعد از پایان یافتن مدت زمان تعیین‌شده می‌توانند Riders Republic را با تخفیف قابل توجه 50 درصدی خریداری نموده و فایل‌های سیو و ذخیره خود را به آن (بازی خریداری شده) انتقال دهند.

استودیو سازنده این اثر تجربه زیبا و روان مسابقات در Steep را بر روی ورزش‌های بسیاری چون دوچرخه‌سواری، اسنوبرد، اسکی، وینگ سوت و راکت وینگ سوت در این اثر پیاده کرده است. همچنین یک Career Mode در بازی خواهید داشت که به شما اجازه می‌دهد در دنیای بازی برای خود اسم و رسم بسازید و تجهیزات تازه به دست آورید.

بازی Riders Republic تا به امروز برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، گوگل استیدیا و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*