جزئیات اولین به‌روزرسانی Dying Light 2 اعلام شد


Matin 21 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2) هفته‌ی گذشته عرضه شد و بازیکنان از آن زمان تاکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند. خوشبختانه، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی تک‌لند به‌خوبی از مشکلات بازی آگاه است و در حال حاضر در حال کار روی رفع بخشی از آن‌ها است. به‌تازگی این استودیو در توییتر تغییراتی را که در آینده‌ی نزدیک برای بازی روی هر پلتفرم ایجاد می‌شود را توضیح داده است.

تک‌لند در حال کار روی تغییرات زیادی است که بخشی از آن‌ها به‌زودی از طریق یک به‌روزرسانی روی بازی اعمال می‌شوند. از طرفی بعضی از مشکلات بازی فعلا حل نخواهند شد و استودیوی سازنده در تلاش است تا هرچه زودتر آن‌ها را بهبود دهد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این به‌روزرسانی، برخی از باگ‌هایی را که باعث از کار افتادن کامل بازی می‌شدند و همچنین برخی از مشکلاتی که باعث می‌شد تا بازی در صفحه‌های سیاه بی‌نهایت گیر کند را برطرف می‌کند. اگرچه هنوز چند تغییر مهم هستند که استودیوی در حال کار روی آن است تا در به‌روزرسانی‌های بعدی آن‌ها را اعمال کند. مسائلی مربوط به مراحل Dying Light 2 وجود دارند که از پیشروی در داستان بازی توسط بازیکن جلوگیری می‌کنند، مشکلاتی که منجر به گرفتار شدن بازیکن در یک چرخه‌ی مرگ می‌شوند و مشکلات سازگاری با ماوس و بخش ذخیره‌سازی بازی که تک‌لند اعلام کرده که به‌روزرسانی‌هایی برای همه‌ی آن‌ها در حال حاضر در حال توسعه است.

Dying Light 2

دایینگ لایت 2

درباره‌ی نسخه‌های کنسولی بازی، هر دو پلتفرم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بهبودهای منحصربه‌فرد خود را دارند، اما بسیاری از مشکلات در کنسول‌ها یکسان است. این لیست شامل بهبود باگ‌های مختلف و افت فریم، مشکلات کوآپ و ده‌ها نمونه‌ی دیگر می‌شود. نسخه‌های کنسولی همچنین تحت تأثیر چند مشکل مربوط به مأموریت‌ها و ذخیره‌سازی مانند نسخه‌ی رایانه‌های شخصی قرار گرفته‌اند که هنوز راه‌‌حلی برای آن‌ها در نظر نشده است. هنوز تاریخ مشخصی برای این به‌روزرسانی‌ها اعلام نشده، اما تک‌لند قصد دارد که تغییرات گفته‌شده را تا هفته‌ی آینده روی بازی پیاده‌سازی کند.

Dying Light 2 هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بازی ۲۰ سال پس از وقایع نسخه‌ی اول اتفاق می‌افتد و داستان ایدن کالدول را در جست‌و‌جوی خواهرش میا روایت می‌کند. طولی نمی‌کشد که او با جناح‌های مختلف درگیر می‌شود و تصمیماتی می‌گیرد که می‌توانند بر وضعیت حال و آینده‌ی جهان تأثیر بگذارند. گفتنی است که دایینگ لایت ۲ یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال بود اما به دلیل مشکلاتی نظیر باگ‌های فراوان نتوانست به طور کامل انتظارات طرفداران را برآورده کند. با این حال به نظر می‌رسد که استودیوی تک‌لند قصد دارند این مشکلات را به‌زودی برطرف کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*